Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er snakk om medisin jeg skal få dersom jeg ble gravid, men ønsker jo å starte så snart som mulig, selvsagt. De er stengt tom mandag, jaHvis du trenger ekstra støttemedisin før testdato så melder du de bare asap. Men de har vel uansett stengt nå til over påske?
Jeg trengte ekstra før påske, siden de ved en feiltakelse hadde seponert alle reseptene mine. Testet positivt 10 dpo, og skrev på Crypho at jeg hadde tester positivt og at det derfor var ekstra viktig å ha alle støttemedisiner til over helligdagene. Har testdag 2. påskedag. Fikk ingen kommentar på graviditet, men fikk medisiner med en gang. Jeg har flere ganger tidligere også meldt om graviditet før testdag. De er jo ikke så happy for det, men hva skal de gjøre liksom? De vet vel at man gjerne tester før når de setter dato til 2 uker etter innsett uansett alder på embryo.
Ja, da ville jeg i hvert fall bare gitt beskjed med en gang. De kan jo ikke akkurat stoppe degDet er snakk om medisin jeg skal få dersom jeg ble gravid, men ønsker jo å starte så snart som mulig, selvsagt. De er stengt tom mandag, ja
Får bare melde de på tirsdag og håpe at de ikke blir tverr![]()
SantJa, da ville jeg i hvert fall bare gitt beskjed med en gang. De kan jo ikke akkurat stoppe deg![]()
og nå når de verste surpompene har sluttet er det lite fare for sure tilbakemeldinger også Har de????Santog nå når de verste surpompene har sluttet er det lite fare for sure tilbakemeldinger også
![]()

Nei, dessverreHar de????
Den forferdelige lederen og???
Er det håp for St Olavs?![]()
fælt å si det, men.Det var vel for mye å håpe påNei, dessverrefælt å si det, men.