St.Olav ringte

tante82/MAx6

Glad i forumet
3 av 5 egg har formert seg[:)] Vet ikke helt va det innebærer. Men om alt skulle skjære seg skulle de ringe i morgen tidlig,er det rutine for at de sier det?el er det mulig noe galt?

3 av 5 er veldig bra da!![:D]

Nå kjenner ikke jeg rutinene til st.olav, men på ullevål så har de aldri sagt no annet til meg enn at så og så mange egg har blitt befruktet og at jeg da skal komme inn dagen etter for innsetting...

Jeg har jo tross alt bare 1 egg...og det kan jo hende det ikke deler seg videre sånn som de håper, men hun sa ingenting om det..Hun sa bare at vi sees kl 12.30 i morgen![:D]

Men nå får vi bare håpe at eggene dine deler seg som de skal...Har du fått beskjed om å komme inn i morgen? eller bare fått beskjed om å vente på tlf i morgen tidlig??

Jeg krysser fingrene for deg!!!!!

Ok. Jeg skal møte opp til innsetting. Hun sa at 3 egg var bra. De ringer vell bare sånn i verstefall sånn at vi slipper å kjøre dit. Har timen 12.50 i morgen jeg[:)] Er spent[:)] Ønsker oss begge lykke til[:)]

Ja, det skulle det skje no så er det jo greit å få beskjed så man slipper å kjøre så langt.

Men dette kommer til å gå helt strålende!![:D][:D]

Back
Topp