St hans

Mulig vi stikker bort i ferieparken med noen pølser så vi får oss litt middag. Er supersliten og må pakke til avreise 730 i morgen. Kommer vel til å se rimelig bomba ut når vi drar:-(

Jeg har kapret st hans feiringen hjem her i hagen :) blir gode jenter, bål i bålpanna, grillmat, utelys, kubb og god musikk :) varme klær og "ull onnerst" siden væreet er så som så...

Off,kanskje best og bare slappe av da
Joda, men kan jo egentlig ikke det heller når det er så mye som må gjøres. Fikk meg en halvtime på sofaen og da jeg våknet skjønte jeg at jeg hadde drukket koffeinfri kaffe til frokost. Kanskje ikke så rart man følte seg sliten og trøtt:-P

Jeg har kapret st hans feiringen hjem her i hagen :) blir gode jenter, bål i bålpanna, grillmat, utelys, kubb og god musikk :) varme klær og "ull onnerst" siden væreet er så som så...
Det hørtes utrolig hyggelig ut:-)

Vi har vært på en gård laaangt inne i skauen sammen med svigers og spist rømmegrøt.:)
De kidnappet storebror, så han er vel hjemme rundt leggetid. :)
* æpp'n *

Vi fikk grillt og kost oss med sporløype før regnet plutselig hølja 22.00 ! Da trakk vi oss inn i varmen heller... Kjempekos :)

Back
Topp