Støvsuger

*Nr2*

Elsker forumet
Hei - litt rart spørsmål her inne, men...
Må ut og kjøpe ny støvsugar, den gamle har takka for seg..
Anbefalingar??
Lurer litt på denne, men veit ikkje om den er god..

http://www.lefdal.com/product/hus-hjem/stovsuger/handholdt-stovsuger/BBHMOVE2/bosch-stovsuger

Vær hvertfall sikker på at den er sterk, er jo kjedelig å fly å støvsuge huset og så ligger halvparten av støvet igjen når du går over med våt vaskekost etterpå. Kunne ikke se noe om effekten der, men det er ikke alle støvsugere som er laget for vanlig allround husrengjøring. Jeg vil TRO at denne ikke har så sterk motor/høy effekt, hvor er liksom motoren til det plassert?? Tror dette er mer i klassen for de små som bestemor flyr rundt med å suger opp smuler med fra benken, bare i en litt større versjon og bittelitt sterkere versjon. Ville ikke kjøpt denne personlig.

Jeg anbefaler Miele sin med hepafilter! Jeg er kjempefornøyd og syns det var en god investering av penger [:)]

Hepafilter er visst viktig å få med [:)]
Vi skal ha sentralstøvuger i nye huset vårt, gleder meg til å bruke den istedet for
å drasse rundt på den tunge dritten vi har nå... [8D]

ORIGINAL: *Nr2*

Hei - litt rart spørsmål her inne, men...
Må ut og kjøpe ny støvsugar, den gamle har takka for seg..
Anbefalingar??
Lurer litt på denne, men veit ikkje om den er god..

http://www.lefdal.com/product/hus-hjem/stovsuger/handholdt-stovsuger/BBHMOVE2/bosch-stovsuger

Denne støvsugeren har vi. kjempegod! Men den duger kun som en ekstrastøvsuger. I et hus med barn kreves det mer styrke enn som så. Er grei til å ha stående på kjøkkenet lett tilgjengelig slik at vi kan støvsuge opp de værste smulene. Men når hele huset skal støvsuges må det kraftigere saker til, eller må vi tømme den 3 ganger underveis!

Me endte opp med å kjøpa Nilfisk sin, action plus, det anbefalte han i butikken når ein har barn i hus.. hygienisk og allergivennlig, og den var veldig god (prøvde den så vidt når me kom heim)
Og ja, i butikken sa dei at den type støvsugar eg lurte på, var mest for "smårengjøring".
[;)]
Takk for svar! [:)] deilig å endelig ha støvsugar igjen!! [:D]

Back
Topp