Støvsuger poser

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvor selger de støvsuger poser egentlig ? Og hvordan vet jeg hvilke poser jeg skal ha?:P

Idag var nemlig dagen støvsugeren min ikke ville virke mer fordi posen var full... Så da må man ha nye. Men kan ikke huske å ha sett noen støvsuger poser....

elektro butikk

du må se på hvilket nr som står på støvsugeren

Elkjøp eller expert f.eks selger poser.
Skriv opp navn og nr på støvsugern din, og så spør du en ansatt om hjelp. :)

ORIGINAL: Mitsukai

Hvor selger de støvsuger poser egentlig ? Og hvordan vet jeg hvilke poser jeg skal ha?:P

Idag var nemlig dagen støvsugeren min ikke ville virke mer fordi posen var full... Så da må man ha nye. Men kan ikke huske å ha sett noen støvsuger poser....

kjør bort på elkjøp, der har di, barra skriv ner ka støvsugaren din hette så finne de ud kass du sga ha. [:)]

Eller halv pris på samme posene på stovsugerposer.no

Er så skrekkelig dyrt på butikker at det er utrolig!

Herregud, finnes det faktisk en egen nettbutikk med støvsugerposer...haha...[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Insolita

Herregud, finnes det faktisk en egen nettbutikk med støvsugerposer...haha...[:D][:D][:D]

Jepp jepp!!! Hehe

OG de har faktisk reklamert endel på tv'n også!

De har nok mye mer i den nettbutikken, men har laget en egen nettside ene og alene for støvsugerposene sine, ettersom sikkert alle norske hjem har en støvsuger og to........

(Og om det er noen som vet om ett nettsted som selger barberblader på nett billig... Så tar jeg imot tips!!! Det er jo skrekkelig dyrt ene og alene fordi gilette har monopol i butikkene................... Seks blader for 180 kroner synest jeg er sinnsvakt!!!!!!!! )

Back
Topp