Støvsuger dere?

Her er det jeg som støvsuger, gjør det en gang i uken, syntes at det er det minste eg kan gjøre, når eg går heme(sykemeldt), hehe..[8D]
Han tar å tømmer maskinen og gjør alt det tyngre arbeidet!! [:D]

Jeg støvsuger her i huset..
Men er velsignet med et bekken som ikke gir meg alt or masse plager[:D]

*bank i bordet*

jeg kunne begynne å gjøre det igjen, for bekkenet har stabilisert seg i det sist[:)] Hurra!

ORIGINAL: kolibri

jeg kunne begynne å gjøre det igjen, for bekkenet har stabilisert seg i det sist[:)] Hurra!

Så bra kolibri:)

Her støvsuger begge, men mannen mest. Men det er fordi han hater å vaske..[:D]
Men skal støvsugeren bæres fra første etg. og opp eller motsatt er det mannen som må det. Jeg skal ikke løfte så mye.

Jeg har sånn støv mopp som jeg tar det meste med å inn i en liden hau, åsså tar jeg støvsugeren å suger det opp :) det føler jeg fungerer ganske greit :) 

Her er det nok jeg som tar meg av mesteparten av støvsugingen, og det andre husarbeidet også...[&:]

ORIGINAL: førstegangsmama

Jeg har sånn støv mopp som jeg tar det meste med å inn i en liden hau, åsså tar jeg støvsugeren å suger det opp :) det føler jeg fungerer ganske greit :) 

Ganske lurt med støvmopp ja! Ellers måtte jeg støvsugd 5 ganger daglig tror jeg.[8D] Har en hund som røyter noe gæli! Hehe..

Vil nok si at begge støvsuger, men jeg gjør enda mest husarbeid....selv om jeg ikke burde. men gidder ikke mase på han, så da gjør jeg det heller selv......

Vi bytter på, han tar det når jeg ikke orker[:)]

Jeg får egentlig ikke lov av samboern, men av og til må jeg jo bare gjøre noe...spesielt siden han gjør så mye ellers og går på jobb hver dag!

Jeg støvsuger og gjør alt husabeidet selv. Mannen min har nok med sine to jobber, så skal det bli gjort må jeg gjøre det selv. [;)]
Men jeg liker faktisk å drive på med husabeid jeg da. [:)]

Niks, jeg støvsuger ikke. Det er mannens jobb, og har vært det i flere år. Hender seg jeg tar det til vanlig da, men har vel knapt rørt støvsugeren etter jeg ble gravid.
Han liker ikke å støvsuge, men han liker vasking enda mindre, så da blir det sånn [;)]

Støvsuging og gulv-vask er forbeholdt mannen i huset nå for tiden. Noen oppgaver må jo han ha også [;)]

Til vanlig er det han som tar seg av støvsuging og gulvvask, mens jeg tørker støv, vasker bad og den type ting. Jeg støvsuger en gang i blant, men når jeg tenker etter er det vel tre måneder siden sist! Var helt knekt siste gangen jeg støvsugde, så nå får jeg ikke lov i det hele tatt :)

Back
Topp