Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg skal egentlig ikke gjøre det jeg heller, pga bekken osv, men jeg bor alene så har ikke noe valg. men gjør det ikke så ofte, og må ta masse pauser...[&:]
Vi begge støvsuger, men han mest. Er først i det siste jeg har fått energi til å gjøre noe husarbeid, så i noen måneder nå er det bare han som har støvsugd.
Jeg støvsugde for et par dager siden og da fikk jeg helt sinnsyke ryggsmerter etterpå. Så fra nå av er det noe han tar seg av:) I utgangspunktet er vi flinke til å dele på det!
Jeg støvsuger og tar alt annet av husarbeid også [:)]
Hadde jeg ikke klart å gjøre det så hadde han gjort det. Men jeg liker å ta meg av husarbeidet, så da blir det sånn [:)]
jeg har fått forbud av fysioterapauten å støvsuge og vaske gulv! men har gjort det et par ganger og angret skikkelig etterpå, for det bekkenet var ikke mye tess etterpå nei! samboeren min er stortsett flink da ;) men her på lørdag spurte jeg igjen om han kunne støvsuge, men han utsatte og utsatte det.. så til slutt kokte sinnet mitt over så jeg støvsugde selv... litt hormonell den dagen ja!
Nope, jeg hverken støvsuger eller vasker gulvene pga ryggen og bekkenet [&:] Heldigvis har jeg verdens snilleste mann som tar seg av alt jeg ikke orker/klarer om dagen [;)]
Her er det jeg som støvsuger,har forresten tatt en liten vårrengjøring idag, og kan si jeg merker det godt i ryggen nå. Slitsomt å bli så invalid av litt husarbeid. Må jo bare presse seg selv, ting gjøres ikke av seg selv har jeg funnet ut. Sambo driver med tilbygget om dagen ,så noe hjelp der i gården kan jeg ikke forvente meg...![8|]
Støvsuge tror jeg ikke jeg har gjort på hmm.. Flere år[8|] kanskje sånn innimellom.. Rett og slett fordi det har blitt typens jobb[8D] Han er perfeksjonist å setter seg ned på kne å gnur hele gulvteppet med sånn liten fot åsånn.. Det gidder ikke jeg og da blir det ikke bra nok for han[8D]
jeg støvsuger...har ikke mye valg.
mannen er borte i fire uker av gangen,og vi har en hund som snøss noe helt forferdelig!!!!!!
så da må det støvsuges[:D]
Her er det jeg som støvsuger og vasker gulvene, men han gjør ALT annet så.. [8D] Blir så imponert over alt han gjør! Rydder, lager mat, vasker tøy, tar oppvaska hver eneste dag, lufter hunden hver gang jeg spør osv.. Utrolig heldig som har en som hjelper meg så mye! Hender det er et slit bare å gå ut med hunden, men man kan lissom velge litt selv når på døgnet man skal støvsuge. Og det er ingen krise hvis det blir utsatt en dag heller. [8D] Så å støvsuge skal jeg klare! [:)]
pga av bekkenplager har vel vi enige om at han skal gjøre det og vaske gulv..men i ogmed at vi er uenige om hvor ofte det bør gjøres...så blir det som regel jeg som gjør det :) og får skikkelig vont i bekkenet etterpå..menmen....