Støvler til ettåring

Slappfisk med to små

Glad i forumet
Noen som kan anbefale støvler til en liten en som akkurat har fått sine første sko? Det regner så pokkers mye her i Bergen så støvler må vi ha [:D]
Eller vil dere heller anbefale andre vanntette sko?

anbefaler ecco sine gore-tex:) veldig lette og ikke klamme:)

vi hadde ponny støvler når han var 1år,og det gikk fint...

nå har vi viking

ORIGINAL: lene78

går han???
STøvler er noe dritt i starten..
Jeg ville prøvd meg på disse poseskoene fra stonez f.eks.

Hun har tatt et par steg uten å holde i noe, blir en blanding av kryping og gåing der det er noe å holde i...
Har posesko fra Reima, men tenkte det hadde vært greit med noe "fast" også[:D]

ORIGINAL: *MammaArianna*

anbefaler ecco sine gore-tex:) veldig lette og ikke klamme:)

Oki, da får vi ta en titt på de.
Tusen takk[:D]

ja, vi har vært kjempefornøyd iallefall. men om han ikke går er det nok bedre med de stonz som noen nevner her. men så kan det jo hende han går hvert øyeblikk også, så da er det jo ok å ha sko han kan gå på:) synes fort støvler er både tunge og tette/klamme..!:)

har flere par, men syns det henger dårlig på foten. men fant noen kjekke på obs! i går. trenton. 150kr:) hadde de i rød, svart og blå tror eg[:)][:)]

tobias fikk vel sine første gummistøvler da han var rett over året.. han begynte i bhg da han var 11 mnd, og begynte å gå da han var 13 mnd..
ulempen med støvler når de krabber, er at de krabber dem av seg.. hva slags merke det er på dem er irrellevant.. tror jeg hadde noen fra økonomisko.. i dag kjøpte jeg noen fra eurosko.. gummistøvler er en kjedelig ting å kjøpe, så det vil jeg bruke minst mulig penger på..
men jeg tror de har noen veldig lette noen på obs av alle steder.. som ikke er så dyre..

ORIGINAL: lykkeligmamman

har flere par, men syns det henger dårlig på foten. men fant noen kjekke på obs! i går. trenton. 150kr:) hadde de i rød, svart og blå tror eg[:)][:)]

var de jeg tenkte på ja [:D]

kjøpte viking støvler til jenten min, det er veldig viktig at støvlene ikke er tunge for de små føttene å gå med! såg på billigere støvler f.eks europris og sparkjøp, obs, men de var veldig tunge i forhold til viking sine. kosta 199 kr :) rosa med giraffer på [;)]

kjente på noen på barnas hus,og de var knalltunge.....

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

kjente på noen på barnas hus,og de var knalltunge.....

sikkert Tretorn! de hadde jeg til snuppa her i to uker, før vi gav opp. håpløst tunge!

Back
Topp