støvler til barn

sjukesøster

Forumet er livet
Støvler er støvler mener nå jeg... Bare de er tette, så er jeg fornøyd
Kjøper de som regel på Obs jeg.

Takk for svar :)
dytt :)

Vi har hatt Vikinggummistøvler, veldig ok synes jeg. Samme pris som de Bamsestøvlene. De var jo kjempesøte og er sikkert bra nok i massevis :-)
Tenker også at gummistøvler er ganske like, bortsett fra utseende. 

Nja, viktigste er jo selvf.at de er tette, men erfaringen er at mange støvler er veldig trange i skaftet, mao.vanskelig for barnet å få foten nedi m lester, og gummi er jo ikke akkurat så tøyelig (i dette tilfellet hvertfall).

bare en ike kjøper d epå europris har vært erfaringen her. De på europris har vi lagt merke til blir veldig fort morkne

Her så har vi stort sett kjøpt støvler enten på obs eller sparkjøp

Vi har gode erfaringer med Viking, ikke er de dyre heller, og de sitter godt på foten, har litt hel, slik at ikke trikket på dressen blir ødelagt, de har god passform, og er lette. :) Tette er de også! :D

Vi er veldig fornøyd med Lindex støvlene. De har god passform og er ikke tunge, så storesøster har 2 par derfra. 

tror det er helt greie støvler.
jeg liker ikke de som er helt stive i sålen (tykk såle). forutenom det er det jo bare om de holder på vann og gjør de ikke det bør man kunne be om pengene tilbake synes jeg på støvler. kan være greit å se om de er glatte under...

vi har hatt en del forskjellig, nå faller vårt valg på viking. Har hatt bamsestøvlene, og de funket greit, men de morknet etter en tid og da sprakk de.

vi har de bamsestøvlene til han nå (eller har han fått nye? Hmm.. hsuker ikke) men har aldri opplevd dårlige støvler uansett hvilke..
Det eneste jeg er litt opptatt av er at det er ordentlig spor i såla under.. og at de ikke er for tunge..
At skaftet blir for trangt merker man jo når man prøver dem, og da kjøper man de jo selvfølgelig ikke...
Vi kjøper ofte på økonomisko eller europris også.. de holder stort sett fra sommer til høst, og vår til sommer - så må de byttes fordi han vokser ut av de.. Så da gidder jeg ikke bruke mangfoldige hundrelapper på det..

Tusen takk for alle svara :)

Back
Topp