Støvler str 18 noen plass?

Major80

Flørter med forumet
Septemberlykke 2015
Søker etter støvler str 18 eller mindre men finnes det?
Finner ikke på nett ihvertfall, anyone?
 
Søker etter støvler str 18 eller mindre men finnes det?
Finner ikke på nett ihvertfall, anyone?
Viking sine støvler starter værtfall på str.19 :rolleyes:
Er de veldig store? Det kan være et triks å prøve å bytte ut sålen med en filtsåle feks, da den tar litt større plass. Men den skal såklart ikke være for stor..
 
Viking sine støvler starter værtfall på str.19 :rolleyes:
Er de veldig store? Det kan være et triks å prøve å bytte ut sålen med en filtsåle feks, da den tar litt større plass. Men den skal såklart ikke være for stor..
Fikk svar på en butikk idag at cherrox var bedre enn støvler på så små siden de er litt mer stødigere enn støvler, så da får man jakte på det
 
Når jeg var innom barnehagen, så anbefalte de sånne vanntette utetøfler når føttene var så små. Støvlene hang stort sett bare etter dem i dressen når de er så små.
Ellers er vi fler som leter etter str 18... skulle vel egentlig ha 17, men det er i hvertfall håpløst...
 
Når jeg var innom barnehagen, så anbefalte de sånne vanntette utetøfler når føttene var så små. Støvlene hang stort sett bare etter dem i dressen når de er så små.
Ellers er vi fler som leter etter str 18... skulle vel egentlig ha 17, men det er i hvertfall håpløst...
Jeg har kjøpt to par stonz til mi som hun bruker på beina i barnehagen nå, mye bedre for de minste som ikke kan gå enda :)
 
Back
Topp