Støv!!!! aaarg!

L

Lykkesrus

Guest
Har vasket, vasket og vasket leiligheten i hele dag. støvsugde her for leden også.. men det STØVET DA! det kommer tilbake like fort som jeg jeg rekker å blunke!

Tørket støv av alt mulig, vasket alt av tepper og tekstiler...luftet og føler jeg gjør alt for at dette støvet skal bli borte.. Men likevel til ingen nytte føler jeg.. Synes det kommer tilbake med en gang:S Skikkelig irriterende!

Godt mulig at det blir litt ekstra fort støvete ettersom vi tørker tøyet i stuen..så fort snøen forsvinner på verandaen så blir det tørking ute iallfall!

Noen som har gode råd? Hvor ofte er det dere vasker, tørker støv?
Her gjøres det en gang i uken.. noen ganger går vi over kjapt med moppen noen dager etter også..
 
Huff kjenner følelsen!!
Her vaskes det en gang i uke også, i blandt oftere.. Men støvsuges litt hver dag og ordentlig annen hver dag.
 
irriterende at det blir så fort støvete!:p man vil jo at det skal se nyvasket ut en stund uten og måtte gå over med kluten hver dag^^ setter det kanskje litt på spissen.. men synes støvet legger seg relativt fort!
 
Ja legger seg støv med engang man tørker det vekk. Jeg liker å vaske når det ikke er sol ute på overskya dager for da skinnet det ikke inn i huset så man ikke ser støvet så mye og føler at man får det vekk. Haha:)
 
hehe så sant! synes ikke når ikke solen står igjennom vinduet:D liker det!
 
I dag var det min tur til å styre i huset, tørka støv og lister i gangene.. Støvsugd og vaska litt.

Deilig når man er ferdig da:-D
 
Ja du sier noe der! Noe av det beste jeg vet er å komme hjem til et nyvasket hus, nytt sengetøy og ta seg en dusj og legge seg! :D Da sover man godt da!
 
Jeg skal dusje og legge meg i nytt sengetøy og rent hus i natt, skal bli godt!!:)
Her ryddes, støvsuges og vaskes i dag.. Alle gulver skal bli skrubba. Så slepper jeg å gjøre det igjen før kjæresten kommer hjem fra jobb til torsdag.
Gleder meg til å få kjæresten hjem, skal jammen meg bli deilig!
 
Hørtes ut som en god plan!;) Kan tenke meg det blir deilig å få kjæresten hjem igjen;)
 
racheyrayray sin samboer jobber i nordsjøen.. men jeg har en samboer som er mye bortreist jeg også.. omtrent ikke hjemme:)
 
hehe:p regnet med at du mente RRR;) Men svarte likevel ettersom du skrev svar på mld min:p hehe.. Deilig at de er hjemme til fast tid!:) heldig der!
 
Back
Topp