Støttestrømper

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Jeg skal jo ned til fastlandet for å føde, og må jo da ta fly ned i august, og har fått beskjed om å skaffe meg støttestrømper.. Er det noen av dere som har det, og hvor har dere evt. kjøpt de?
Jeg har ikke hevelser i beina eller noe, og jordmor sa at det var ikke sikkert det var nødvendig, men hevelsene kan jo komme over natta de vel? Så er kanskje best å ha et par på lur.. [:D]

Jeg brukte støttestrømper endel ganger under mine forrige svangerskap, men da brukte jeg dem
når vi var ute og flydde. Fungerer godt når man er oppe i luften og hevelsene ofte kommer.
Hadde heller ikke hevelser i beina før vi var i luften... så det kan være lurt å anskaffe seg slike
strømper ja. Stømpene er å få kjøpt på apotek og bandasjist, og på noen helsekostbutikker.

Ville også kjøpt hvis jeg var deg, hadde de da jeg fløy nå i mai, og det letter trykket litt, selvom jeg heller ikke har noen hevelser eller vannansamlinger i bena. Men jeg synes det var behagelig!!

Takk for svar jenter! [:D] Men da kommer spørsmål nr to.. Hehe.. 
Vi har ikke apotek eller bandagist her oppe.. Så må evt. bestille på nett.. [8|] Hvordan visste dere åssen størrelse dere skulle ha?

Å, det var værre. Snakk med jm. Jeg var hos bandasjist, og der målte de bena mine med et apparat, eller en computerm for å være nøyaktig. Sjekk på nett om det finnes eventuelle triks du skal bruke hvis di bestiller over nettet!!! Lykke til!!

Det skal jeg gjøre..! Jordmor mente det ikke var krise om jeg ikke hadde støttestrømper heller da.. Men de må vel kunne ordnes med et målebånd eller noe.. [8D][:D]

jeg kjøpte mine på apoteket, og da kjøpte jeg ut fra min vanlige skostørrelse...

Takk takk igjen jenter! Bestilte bare et par i vanlig str jeg da.. [:D]
Like greit å ha et par på lur om jeg skulle bli veldig hoven liksom..
Hva skulle jeg gjort uten dere?? [:D]

ORIGINAL: Almyrida81

Takk takk igjen jenter! Bestilte bare et par i vanlig str jeg da.. [:D]
Like greit å ha et par på lur om jeg skulle bli veldig hoven liksom..
Hva skulle jeg gjort uten dere?? [:D]

Godt vi kan være til hjelp!!!

Back
Topp