støttestrømper

tinemor fra sula

Forumet er livet
e d noken som har anskaffa sej d?ej fekk besjed me jordmor at d måtte ej kjøpe mej for ej e plaga me å hovne slik opp i føte å fingra..bruka å ta på mej når ej forsatt ligg i senga slik ej ikkje skal hovne opp før ej tek dei på for da e d heilt umulig å få på...d e ikkje verdens mest sexy plagg men funka veldig bra å ej ha ikkje klart mej uten..lure berre på om d e fleire som bruka slikt?[:D][:D]

Jeg har fått meg rekvisjon fra jobb og skal kjøpe meg to par imorgen[:D]Vi er endel på jobb som er gravide..så her forlanger vi[8D]Skal få mamma bukser også nå..crocs til pause sko,istede for tresko..å skikkelige arbeidsko,m ekstra såle(jobber som pølsemaker,trenger industri-klær,nytter ikke me egne bukser der)[:D]Så nå er det snart en fryd å jobbe[;)]

Har ikke begynt å bruke støttestrømpene mine enda.....men jeg brukte de en del forrige svangerskap, og det var en stor fordel!! Kommer nok til å begynne snart med de, for har alt begynt å få ordentlige merker etter sokkene for eksempel[:@].....jeg går mye på jobb, og da er det ekstra viktig med støttestrømper.

hvor kjøper man støttestrømper? Jordmor har anbefalt det til meg og. Hjelper mot hevelse og forebygge åreknuter. 

ej kjøpte mine på apoteke...men husk at du må måle foten før du stend opp om morgon slik d skal bli rett...mål rundt ankelen å d tjukkast¨område på leggen...mne kosta ca 200 kr[:D] 

Det har jeg ikke tenkt på...
Men burde vel ha hatt det, jobber som kokk på et sykehus, og der står jeg hele dagen..
og har en del vann i beina utover dagen...
Hadde ikke vært så dumt det....

Gleder meg til å ta dem på, hehe.
Jeg skal ut å fly i juleferien. Da reiser vi til Frankrike, og det er opp mot 3t flyreise. Så da skal jeg hvertfall ha på støttestrømper og i tillegg gå på do mange ganger så jeg har god blodsirkulasjon, bare å drikke mye det så MÅ jeg på do ofte likevel. I råd for gravide står det jo at en bør gå i midtgangen flere ganger i løpet av flyturen, men det ser jo litt dumt ut da... hvis man ikke skal noen ting. Man må ha målet for øyet og GÅ bort til doen [:D]

Back
Topp