Støttestrømper?

Jeg kjente at forfengeligheten i meg ble stresset, ja :D Det hjalp ikke akkurat på at jeg oppdaget en åreknute i går da jeg studerte leggene. Hehe! Jeg har sluppet unna strekkmerker i tidligere graviditeter, så da får jeg vel akseptere at åreknuter er min greie:p Fra spør til alvor: mulig jeg går til innkjøp av støttestrømper. Du får gi beskjed dersom du får noen råd fra jordmor:)
Haha:) Det er så mye som potensielt kan stresse oss nå. La oss prøve å la være - så godt vi kan:)
Jeg skal gi deg beskjed om jeg får noen tips!

Jeg kjente at forfengeligheten i meg ble stresset, ja :D Det hjalp ikke akkurat på at jeg oppdaget en åreknute i går da jeg studerte leggene. Hehe! Jeg har sluppet unna strekkmerker i tidligere graviditeter, så da får jeg vel akseptere at åreknuter er min greie:p Fra spør til alvor: mulig jeg går til innkjøp av støttestrømper. Du får gi beskjed dersom du får noen råd fra jordmor:)
Jeg spurte jordmor om jeg burde bruke støttestrømper når jeg verken har ubehag, vann i beina eller har gått opp noe særlig i vekt. Nei, sa hun først.
Men så spurte hun om jeg står/går mye på jobb. Ja, det gjør jeg. Er i bevegelse nesten hele tiden, og sitter lite. Da ombestemte hun seg, og sa at jeg kanskje skulle prøve det, i alle fall snart, dersom jeg vil være i jobb så lenge som mulig. Men hun stresset det absolutt ikke.

Back
Topp