Støtte til magen

september-mamma

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Har et stort behov for dette nå. Bærer nok barnet "langt ut" og langt ned, og sliter med smerter i rygg og mage. Ble tipset om en singlet som heter Belly Bra, men fikk ikke til å bestille derfra.. Lurer på om noen her har egne erfaringer med andre produkter, og hvor man får kjøpt de!? Belter, singlett, anything.

Jeg har faktisk knytt opp magen med skjerf et par ganger, og det letter godt på trykket :-P

Har du prøvd bekkenbelte? :) kjøpte det på mandag og i starten hjalp det ikke så mye, men merker forskjell nå.

Som skrevet over så ville jeg prøvd med bekken belte:)

Jeg var hos gynekolog og kjøpte bekkenbelte! Det kan brukes under svangerskap og etter fødsel.. Bruker det når jeg vet jeg skal gå/stå mye og det hjelper veldig!!! Kjenner det i ryggen med en gang jeg tar det av:)

Hvor kjøpte du? :-) Finnes det ikke mange ulike typer?

Kjøpte på boots apotek "bandagist". Det er sånn egen butikk for støttebelter,bandasjer osv. Det var flere ulike ja også hjelper de deg på butikken med å finne rette størrelse og lar deg prøve de forskjellige :) de koster alt fra 300 til 1000. Den jeg kjøpte koster 350 og var ganske enkel, men gjør mye nytte for seg :)

Kjøpte på boots apotek "bandagist". Det er sånn egen butikk for støttebelter,bandasjer osv. Det var flere ulike ja også hjelper de deg på butikken med å finne rette størrelse og lar deg prøve de forskjellige :) de koster alt fra 300 til 1000. Den jeg kjøpte koster 350 og var ganske enkel, men gjør mye nytte for seg :)
Takk! Det må jeg finne ut hvor er i nærheten :-) Går med skjerf rundt magen igjen nå, au og off altså..

Buskerud, vet det er en bandasjist i nærheten.. Og at vanlig apotek selger noen typer. Hva heter ditt bekkenbelte? Finner bare mye dyrere..

Hvilken størrelse burde man ta, samme som i klær eller større/mindre?

På apoteket hjelper de deg med å finne riktig størrelse. Mye mulig du får prøve forskjellige også. En ting de sa var at det ikke skal være ubehagelig å ha det på, så stramt skal det ikke være.

På apoteket hjelper de deg med å finne riktig størrelse. Mye mulig du får prøve forskjellige også. En ting de sa var at det ikke skal være ubehagelig å ha det på, så stramt skal det ikke være.
Jeg har kjøpt ett belte hos gynekolog!! Så fikk hjelp da, men tenkte på det belte fra ebay, kanskje det hadde vært noe å prøve!

Nå bestilte jeg det beltet fra ebay og angrer på dyrt apotek-kjøp.. Men men. Da får jeg prøve litt forskjellig! ;-) Takk for tips!! Jeg bestilte i M forresten..

Neei, er vanligvis small,men jeg målte undersiden av kula - der jeg trenger løftet ;-) Ca 95 nå, og større blir det.. Så gikk jeg for M. Samme som i Hansen beltet! Krysser fingrene da :-) Det er vel en strammefunksjon også?

Back
Topp