Støt...

Mirakelet<3

Første møte med forumet
Er det noen her som har erfaring om hvorvidt det er farlig for barnet i magen, hvis mor får støt?! :anyone

Vi holder på å male og pusse opp før småtten vår kommer, og i det jeg skulle maskere rundt sikringsboksen, kom jeg borti en strømkilde med armen. jeg skvatt veldig, og forstod ikke hva som hadde hendt før jeg kjente det vibrerte i armen og i brystet..:eek:

Det varte bare noen sekunder, og jeg har det bra, men ble bekymret for om det kan ha noen effekt på barnet..:(

Noen som har noen gode råd?!

Jeg ville også ringt og spurt. Spesielt når det var et kraftig støt.Har du kjent liv etter det skjedde?

Ring! Du skal alltid til legevakten når man har fått støt, uansett.

Eg fekk så mykje støyt med førstemann at sikringen slo seg ut. Skulle sette inni ein lampe i ein stikkontant og "pang" sa det! Ringte til lege, måtte komme inn, men mest fordi eg har hjarterytmefeil. Babyen gjekk det heilt fint med - heldigvis :) Han ligge å snorka på sofaen as we speak! ;)
Men ring, ring, ring! Er såå mykje beire å ringe ein gang for mykje - enn ein gang for lite!

Jeg er ikke helt vant med dette forum-greiene, så hadde ikke sett svarene til alle før nå:oops:

Det er masse liv og røre fra jr, så han har det godt. HELDIGVIS:D

Tusen takk for alle tilbakemeldingene :)

Back
Topp