Størst gaver til jul eller bursdag?

OdaM

Elsker forumet
Jeg og Thomas (sambo) diskuterer litt her.. 
Får ungene deres større og dyrere gaver av dere på jul, eller på bursdag? 

Jeg synes man skal få størst gaver til jul. Er liksom litt morsommere når man sammenligner den enorme gaven med alle de andre og er den heldige som får pakke den opp. Husker det var stas når jeg var lita ihvertfall. :p

oek skrev:
Jeg synes man skal få størst gaver til jul. Er liksom litt morsommere når man sammenligner den enorme gaven med alle de andre og er den heldige som får pakke den opp. Husker det var stas når jeg var lita ihvertfall. :p

Ja, det er kanskje sant det! Nettopp det Thomas sier.. Da sparer vi den største til jul da Pakker er alltid like gøy!

Kan jo være størst uten å måtte være dyrest. Husker ihvertfall at det var stas å få den STØRSTE pakken under treet

Her er nok bursdagsgaven dyrest siden vi da har bare den gaven å kjøpe i motsetning til jula når X-antall gaver må kjøpes inn!

Er forresten mest opptatt av å lære gutten min å være takknemlige for alle gaver de får!

Som regel ganske likt, de får jo morgen gave og julegave så da ender vi på 1000-1500 pr barn og ca samme til bursdag om det ikke er ny sykkel som trengs, da blir det over 2000,- i bursdagsgave.

det har vært opp og ned ut fra hva ungene har trengt akurat da

Back
Topp