Nå er klesshoppingen i gang for fullt her
Er jo så mye fint til jenter... Storebror var 52cm lang da han ble født, så regner med lillesøster ikke blir veldig liten!
Risikabelt å kjøpe for mye i 56, men så er det 62/68 da. Jeg kan ikke huske hvor lenge vi brukte forskjellige størrelser sist.
Kjøper dere i disse størrelsene nå, og i så fall hvor mye av hver? Vil jo gjerne bruke klærne så lenge som mulig.
Er jo så mye fint til jenter... Storebror var 52cm lang da han ble født, så regner med lillesøster ikke blir veldig liten! Risikabelt å kjøpe for mye i 56, men så er det 62/68 da. Jeg kan ikke huske hvor lenge vi brukte forskjellige størrelser sist.
Kjøper dere i disse størrelsene nå, og i så fall hvor mye av hver? Vil jo gjerne bruke klærne så lenge som mulig.

kjøper en 5 pakke med bodyer fra h&m i 50, har arvet noen få bukser og bodyer i tillegg. Så har jeg kjøpt og arvet en del i 56 og begynt litt på 62! Ser hvis ungen er veldig liten/stor når vi kommer i gang, og får kjøpe inn litt nytt fint deretter.. vil jo helst vi skal kunne bruke alt!