størrelser

Tinkerbell

22.01.14 <3
Januarhula 2014
Dersom ein bruker str. S til vanlig. Kva størrelse skal ein då kjøpe på H&M i gravidklær? spør for har tenkt til å handle på nett og er usikker på størrelsen :)

Jeg bruker m til vanlig og kjøpte L i hm tightsene. De er litt store. Men det er mest i magen og det fylles jo opp ettehvert. Lårene sitter den uansett. Men litt vanskelig å svar på når det gjelder bukser. Men tror man skal ta lik størelse som man vanligvis bruker.

jeg brukte lik som vanlig i starten, men har måttet gå opp en str mot slutten

Vet ikke hvor langt du er på vei, men jeg synes tightsene er giga-svære og lange i beina. Kjøpte str S, som er det jeg vanligvis bruker. Er 18 uker nå, har fått såpass mage at vanlige tights og strømpebukser er ubehagelige.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke kjøp mer enn 1 str større. Jeg eg også s/m og kjøpte en basic genser (ensfarget litt tettsittende) i str. L der. Tenkte at jeg sikkert vil vokse i den. Men det man kanskje ikke tenker (tydeligvis ikke jeg i alle fall:P) på er at ifra under puppene og opp, og armene er jo de samme. Så den ble AAALTFOR stor og pløsete. M var midt i blinken :)
En vil jo'kke se ut som en slask heller ;)
Og i bukser har jeg kjøpt den str jeg pleier og bruke. Kjøper man større, så blir de så slappsete og mindre pene på rumpa og beina :P

I gravidbukser bruker jeg samme størrelse som jeg ville brukt "til vanlig" selv om det på nettsiden til HM står at man skal gå opp en størrelse per semester, men jeg fyller fortsatt ikke ut strl xs :P Kommer seg nok på slutten ;)

Jeg var en 38, og er det fortsatt. Vertfall i h&m sine klær :) har også kjøpt noe i 40. :) gått opp 10kg og 3 str i puppene ;)

Kjøpte i str jeg vanligvis bruker. Olabuksen er passe men kan bli for liten på slutten. Genseren er alt for stor enda.

Jeg gikk til innkjøp av et par olabukser for gravide på h&m, og den er ikke lengre brukbar da den er blitt for stor. Kjøpte i størrelsen jeg vanligvis ville kjøpt i bukser. Har derimot kjøp to andre typer der, et par i grå og marineblå og de er behagelige og gode. Disse er og kjøpt i størrelsen jeg ville valgt uten magen :p

Back
Topp