Størrelse?

Hayley

Glad i forumet
Dere som har handlet inn regndress, parkdress, støvler osv.. hvilken str har dere kjøpt??[:)]

Jeg kjøpte i str 80 selv om det er alt for stort. Celine bruker 19 i sko men støvler kjøpte jeg i str 20 så hun har plass til strikkesokker i.

Har bare kjøpt regntøy enda, det er i str 74, som er litt stort...

Vi har ikke kjøpt enda. Har vurdert str 86 fordi hun er ett år i vinter og str 86 er ett år... Samtidig var hun langt over seks måneder da hun begynte med 74 og hun er ikke klar for 80 selv om hun er 9 mnd. Derfor venter jeg... Tror hun er en str 17 i sko akkurat nå...

ORIGINAL: Fru Oreo

Vi har ikke kjøpt enda. Har vurdert str 86 fordi hun er ett år i vinter og str 86 er ett år... Samtidig var hun langt over seks måneder da hun begynte med 74 og hun er ikke klar for 80 selv om hun er 9 mnd. Derfor venter jeg... Tror hun er en str 17 i sko akkurat nå...
str 86 er 1 1/2 år. 80 er et år. Bare sånn til opplysning![:D]

Kjøper bare 80 og 86! så kan hun ha det i hele vinter[:D][;)]

kjøpt str 80

ORIGINAL: Kariar

Jeg også...målte føttende til 18 i juni, så regner med jeg kjøper 19 i støvler og sko nå!

ORIGINAL: 83modell

Jeg også...målte føttende til 18 i juni, så regner med jeg kjøper 19 i støvler og sko nå!

Dumst spm fra meg, ang skostr... måler dere bare under foten?

ORIGINAL: pusi82

ORIGINAL: 83modell

Dumst spm fra meg, ang skostr... måler dere bare under foten?
Det er lurt å gå til skobutikken og la de måle foten. Så gir de deg svar på hvor store skor de må ha. De skal ha skor som er 1- 1 1/2 str større enn foten.( tror jeg!)

Vi har fått regndress i str 86 men det er alt for stort... for se om jeg oxo kjøper i sr 74...
Han er vel str 18/19 i sko tror jeg...

E str 86 den så komme itt 80..? å ka komme itte der ijenn?? 92? å då e 92 2 år? hehe eg e litt lost i str.... [;)]

ORIGINAL: June22

E str 86 den så komme itt 80..? å ka komme itte der ijenn?? 92? å då e 92 2 år? hehe eg e litt lost i str.... [;)]

jepp

92 er 2år

for vært halvår eller år (kommer vel ann på merkene kanskje) så legger du på 6 nummer [;)]

takk:)

Back
Topp