Størrelse

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Hvilken størrelse bruker barna nå?

Oppdaga plutselig at det meste i 80 er for lite. Vi har brukt en del klær i 86 en stund, men det har vært litt stort.
 
Vi har nettopp tatt vekk alt under 98. Så da er alt pakka og vaska klart til spiren
 
Bruker litt forskjellig. 80-86-92(?)... han har noen gode bodyer som jeg ikke har pakket vekk ennå som nesten går opp til albuen [emoji23]
 
For det meste 80 her

Spent på målene, på fredag skal vi på helsestasjonen
 
For det meste 80 her

Spent på målene, på fredag skal vi på helsestasjonen

Å så spennende. Vi skal ikke før om en mnd, men mye har skjedd den siste uka, ho fyller plutselig hele stellebordet og når opp til ting ho ikke har gjort før.
 
Å så spennende. Vi skal ikke før om en mnd, men mye har skjedd den siste uka, ho fyller plutselig hele stellebordet og når opp til ting ho ikke har gjort før.
Mi er jo født i desember så dette er 15 mnd kontroll med vaksinen
 
Ja, regne med at det var den:) Har di andre vaksinene gått greit?
Ja. Men dette er jo en annen da. De andre var jo samme de tre siste gangene (i tillegg til rota som hun fikk først)

Men det går vel greit. Litt feber og sånn men greit
 
Ja. Men dette er jo en annen da. De andre var jo samme de tre siste gangene (i tillegg til rota som hun fikk først)

Men det går vel greit. Litt feber og sånn men greit

Ja, denne er vel litt "verre"? Satse på det går greit.
Mi har værtfall ikke hatt noe reaksjon på di forige, så håper det fortsetter.
 
Ja, denne er vel litt "verre"? Satse på det går greit.
Mi har værtfall ikke hatt noe reaksjon på di forige, så håper det fortsetter.
Det er vel mmr hun skal ha nå? Og da er det vel reaksjon en uke senere med feber og evt litt utslett. Meslinger light.

De andre ungene har tålt den greit. (jeg selv derimot måtte får adrenalin. Jeg tålte den ikke, øynene "forsvant bak" ifølge mamma og det var jo litt skummelt.
 
Det er vel mmr hun skal ha nå? Og da er det vel reaksjon en uke senere med feber og evt litt utslett. Meslinger light.

De andre ungene har tålt den greit. (jeg selv derimot måtte får adrenalin. Jeg tålte den ikke, øynene "forsvant bak" ifølge mamma og det var jo litt skummelt.

Ja, det er det.

Æsj, så ekkelt. Godt man er en plass der dem er noenlunde forbredt på at det kan skje!
 
Ja, det er det.

Æsj, så ekkelt. Godt man er en plass der dem er noenlunde forbredt på at det kan skje!
Det er en grunn til at man skal vente 20 minutter :)
 
Det er en grunn til at man skal vente 20 minutter :)

Regner med at dette var da du var barn? Komponentene er også endret siden den gang da, så den er "snillere" mot kroppen. :) Men ja, viktig å vente de 20 minuttene :)
 
Min bruker 74, 80 og 86. Har begynt å kjøpe nytt tøy i 86/92, men det er nok lenge til vi egentlig kommer dit..
 
Bruker 80 nå :) gjort det en stund, men er fortsatt ganske god plass :)
 
Bruker 86. Enkelte bukser på brettes opp men buksene i str 80 er for korte. Har brukt parkdress i str 92 ute I dag og den var ikke alt for stor.
 
Back
Topp