størrelse

~ine~

Forelsket i forumet
Hvilken str på klær bruker babyen deres nå?

Hun bruker fortsatt 50 men det begyner å bli snaut så vi driver å går over til 56 nå, tenkte jeg skulle begyne å pakke bort det meste av 50 i løpet av uka. ja hun var 53cm på 6uker kontrollen.

hva er det med ticeren min dah??? den er jo helt feil, frøkna mi er 6 uker og 6 dager blir 7uker i morgen.

martine bruker 56-62 i bodyer og i bukser og sparkebukser bruker hun 62[:)] hu er en lang jente:) hu var hele 58 cm lang på 6 ukers kontrollen[:)]

Mia bruker 50/56, men noe begynner å bli lite. Gleder meg sånn til vi får tatt i bruk str 62. Alle klærne hun fikk vr i den størrelsen. Og det var ikke lite.

Tuva bruker 56-62, kommer litt ann på klærne

snuppa bruker noe 56 og litt 62

Jeg pakket vekk alle klær i 50-56 før påske så nå går det bare i str 62 [:)] 

Isabell bruker str 56 også kan hun bruke 2 drakter i str 50 ennå. [:D]

Birk bruker 62 i body, pysjer og heldresser for han er så lang i ryggen !!! Men ellers så bruker han 56.

Her bruker hun 56 enda..Er ikke så lenge siden hun begynte med d..[;)]

50 - 56 =)

Filip er 7 uker i dag, og bruker størrelse 62.
Har også gått opp en størrelse i bleier, da han har passert 6 kg.
59,5 cm på 6 uker kontroll
Stoooor gutt blitt..[:)]

Snuppa mi bruker mye i str.62 nå, men det er fortsatt noe i str.56 som passer.
Hun var 58,5 cm på 6-ukers kontrollen. [:)][:)]

Malin bruker 56-62 bodyer. Hun har relativt korte ben så hun bruker 56 bukser, men jumprer og jakker kan godt være 60-62 nå [;)] De vokser jammen fort disse småtrollene våres [:D][8D]

Her går det mest i 56 men også litt 62, kommer ann på klærne.... Hun var 55 cm på 6 ukers kontrollen

Oj så store babyer.. Malin var 51 cm på 6 ukerskontrollen. Ei lita snuppa [;)][8D]

Back
Topp