Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg skal kjøpe vinterdress til jenta mi på 2,5 år. Hun bruker 92 i klær, noe i 98. Skal ha name-itdressen. Hvilken størrelse ville dere valgt? 92 eller 98?
Kjenner ikke til name-it dressene, men kan si at i fjor da var vesla 3 år, og ho hadde da 98 i reflex.
I år er ho da 4 år (haha sier seg ikke selv det sant:p ) iallefall, jeg har kjøpt reflex dressen i år og, bare den modellen som er hakket dyrere. Og ho må fremdeles ha 98 :/
Ho er faktisk 105cm på strømpelesten, men ho svømte i str 104..
tror jeg ville valgt 98!
Em blir 4 i februar, og måtte ha 116 i polarn o pyret dressen vi kjøpte i år! Hun må ha str 116 i bukser!
Hun har så lange bein:p
Min blir 2 år i November... kjenner ikke til str på div dresser.. men han bruker 86 i klær og noe i 92... jeg kommer til å skaffe 92 i dress ihvertfall...
Ta henne med å prøv, men vintersko på! Det skal jeg gjøre, da jeg er usikker på om han her skal ha 92 eller 98, for har hørt Reima dressene er litt store.. Men ville prøvd ja!
Ville nok gått for 98. Men etter egne erfaringer, ville jeg tatt jenta med på prøving. Det er veldig store variasjoner i størrelsene. Mener jeg prøvde name-it på jenta her, og hun måtte ha 116 i den dressen. Hun er snart 4 år og bruker 98-104 i klær.
Kjøpte 110 i didriksons, mens hun har rikelig med plass i 104 i Skogstad sin dress. Kommer litt an på hvor hun trekker mest, om det er i bena eller i overkroppen.
Vi kjøpte 86 name-it dress når han var 1 år. Nå som han er to kan han fortsatt bruke den (men har ikke prøvd med fullt ull/fleece under da)... Han bruker stort sett 92 i klær nå. Synes alle dressene vi har kjøpt er store i strl..