Størrelse på reimadress til 1,5 åring

kjøp 92!

ORIGINAL: Millali

Tror jeg hadde kjøpt 86... Barna får ikke noe god bevegelsesfrihet i for stor dress heller.

signerer

Herman er 18mnd, 84cm, 13 kg, og han har Reimadress i str 86. Den kommer til å passe i hele vinter. Men vi kjøpte Reima parkdress i str 92 som han brukte i høst og skal ha til våren igjen og den var jo ikke ubrukbar stor i høst heller, Litt lang på beina, men det er god strikk nede så den holdt seg på plass.

Uansett er det et godt valg av dress, bevegeligheten er helt super og han er aldri kald[:D]

86 kanskje...
her er hun 2år og bruker 80 i reimadress.. hun er helt gjennomsnittlig.... bruker 86 i bukser og 92 ellers... reimadressen hennes er akkurat passe... sånn at den ikke er stram når hun skal sitte etc...

Hadde kjøpt 92.

Vi har 80 til jenta vår som er 1,5 år. Den er absolutt stor nok, holder i flere mnd til.
Nå er ikke jenta vår så stor da.... 78,5 cm og 9,8 kg. Hun bruker 86 ellers i klær
Reimadressene er STORE! Ville IKKE kjøpt 92....det kan ikke være godt for ungen å ha så stor dress. (hvis ikke ungen din er veldig stor da)

Eldstemann brukte str 80 ut fjorårsesongen, og da var han 2 år og 3 mnd. Nå bruker han 92 og den holder godt ut denne sesongen. Han er ikke av de største da, men disse dressene er store i str.

gutten vår er junibarn, og måtte 92 den vinteren han var 1,5. Men han var/er lang.

Minsten her har akkurat gått over i sin 86-dress nå, og han svøøøømmer! Snuppa brukte 86 til hun var 2,5 år.. Og hun er egentlig en stor jente..

Minsten er forresten 84 lang og veier 11 kilo ca. Han er 17 mndr.

Min datter er 2 år 1 mnd å bruker str. 86 i reimadressen! Den er mer enn stor nok, kunne fint ha brukt str. 80 også [:)]
Men hun er liten for alderen da!

Yngste er født mars 09, og hun har ReimaTec i str 86 denne vinteren.
Den er stor!

Mi jente på 1,5 år bruker 98 i klær så det kan nok variere veldig.

Reima dress har vi ikke da men ho har vinterdress fra Fix i 92

Vi kjøpte str 80 til vår lille prins... Han ble 1 år i mai så er nå 19,5 mnd og den er enda litt for stor til han!!!! Han kunne ikke hatt hverken 86 eller 92 nå i vinter... Jeg var og kjøpte på salg i dag til neste vinter. .Da er han 2,5 år og jeg kjøpte
86!!

Back
Topp