Helt enigJeg har aldri målt opp hverken pulver eller vannlurte også veldig på hva som er full porsjon, men gar funnet ut at det kan være det samme så lenge mini er mett og fornøyd
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enigJeg har aldri målt opp hverken pulver eller vannlurte også veldig på hva som er full porsjon, men gar funnet ut at det kan være det samme så lenge mini er mett og fornøyd
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Begge ungene mine er småspiste og jeg stresser ikke noe med det. Men greit å vite sånn ca hvordan de ligger an ift gjennomsnittet. Jeg tror jeg hadde hatt enda mer behov for det om ungen min var overvektig, da er det greit å vite om ungen faktisk kan spise mindre uten at det blir for lite mtp næring.jeg har alltid tenkt at de porsjonene er litt rare for alle unger er jo forskjellige og kan ikke forventes å spise det samme. Kanskje jeg bare tenker det for ikke å stresse med hvor lite mini spiser herEn grøt her i uk oppgir bare forhold mellom grøt og væske, ikke mengden pr porsjon. Det likte jeg, da hun er milevis fra å spise så mye som porsjon oppgitt på holle-pakka
![]()