Enhjørningen
Glad i forumet
Noen som har en oversikt over størrelse på bleier / alder...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: trollfrøkna
det går bare etter vekt ikke alder. Vekt kan være veldig forskjellig.
Jeg har kjøpt en pakke med bleier 2-4 kg og tre pakker med 5-8 kg. regner med at 5-8kg bleier
er brukandes over en ganske lang tidsperiode. 2-4 kg bleier kan det jo hende at man ikke får bruk for i det hele tatt.
ORIGINAL: Rappo
ORIGINAL: trollfrøkna
det går bare etter vekt ikke alder. Vekt kan være veldig forskjellig.
Jeg har kjøpt en pakke med bleier 2-4 kg og tre pakker med 5-8 kg. regner med at 5-8kg bleier
er brukandes over en ganske lang tidsperiode. 2-4 kg bleier kan det jo hende at man ikke får bruk for i det hele tatt.
Kan bruke det til dokka til snuppa da kanskje. Koster jo 50 kr for to baby born bleier[8|]
ORIGINAL: Mollå
ORIGINAL: SunShin
Noen som kan forklare forskjellen på pampers og libero newborn bleiene? Har liksom ikke noe kjennskap til noen av de [8D]
Synes pampers er MYE mykere og bedre for de minste stumpene synes jeg ihvertfall..
Noen som kan forklare forskjellen på pampers og libero newborn bleiene? Har liksom ikke noe kjennskap til noen av de [8D]
Synes pampers er MYE mykere og bedre for de minste stumpene synes jeg ihvertfall..
Har kjøpt 2 i pampers nr 1, og 4 i pampers nr 2 [:)]
Liker best pampers til baby, og libero fra nr 3 og oppover [;)]