Størrelse på babyklær og antall

Hvor anbefaler dere å kjøpe klær? Har lett litt etter omslagsbodyer i ull, men fant ikke mange som ikke var i str. prematur.
Jeg har kjøpt noen på Nøstebarn. Opplevde også at de fleste nettbutikkene som hadde omslagsbodyer i ull i all hovedsak kun hadde prematur-størrelser [emoji53] Så også noen på Barnas hus da vi var der for å kjøpe vogn.

Jeg har kjøpt noen på Nøstebarn. Opplevde også at de fleste nettbutikkene som hadde omslagsbodyer i ull i all hovedsak kun hadde prematur-størrelser [emoji53] Så også noen på Barnas hus da vi var der for å kjøpe vogn.
Veldig rart!

Sniker fra oktober: tips, det er litt tynt utvalg av ultøy på de fleste butikker nå siden det fremdeles er sommerklær inne, men mot slutten av juli starten av august vil de fleste butikker starte å få inn høstklær og da burde det nok være lettere å finne klær som er praktiske i november:-) (var å spurte på noen butikker)

Ante ikke at de hadde klær på apoteket! Tusen takk for tips :)

Jeg kommer ikke på hvilken apotek-kjede det er, men plukka med meg tilfeldig da jeg skulle ha noe annet på apoteket. De hadde blå/rød/hvit tror jeg. Både bodyer og andre ting. Er bilde av en sau brodert på brystet. Det er bare de minste størrelsene som er omslagssbodyer da.

Jeg gjorde et kupp på apoteket for litt siden. Husker dessverre ikke hvilken kjede det var da. Jeg kjøpte to bodyer (en vanlig, en omslag) og to strømpebukser. Alle fire plagg i ull og fra Janus. Betalte 185,- for alt sammen!
Jeg var egentlig på vei ut av apoteket da jeg så tilbudshylla ved utgangen, men måtte brått gjøre helomvending gitt.

Ble veldig usikker på størrelse på klær jeg også. Har kjøpt 4 body i størrelse 50 og strømpebukse 2 stk i 56. Redd at 50 ikke skal passe i hele tatt. I og med gutter er litt større. Så får vel hamstre noe i 56 også kanskje. Skal sies at i min familie har vi ikke vært spesielt store som nyfødt. Veldig fin tråd med tips ihvertfall.

Ble veldig usikker på størrelse på klær jeg også. Har kjøpt 4 body i størrelse 50 og strømpebukse 2 stk i 56. Redd at 50 ikke skal passe i hele tatt. I og med gutter er litt større. Så får vel hamstre noe i 56 også kanskje. Skal sies at i min familie har vi ikke vært spesielt store som nyfødt. Veldig fin tråd med tips ihvertfall.
Jeg har endt opp med kun to bodyer i str 50, og hele 14 i str 56-62 [emoji33] skjønner ikke helt hvordan det ble så mange, men sånn ble det bare. Satser på at jeg kan brette de opp dersom de blir altfor store. Bare håper eventuelle barselgaver blir i str 62 og oppover [emoji1]

Jeg har endt opp med kun to bodyer i str 50, og hele 14 i str 56-62 [emoji33] skjønner ikke helt hvordan det ble så mange, men sånn ble det bare. Satser på at jeg kan brette de opp dersom de blir altfor store. Bare håper eventuelle barselgaver blir i str 62 og oppover [emoji1]

Jammen ikke lett detta :wacky:

Back
Topp