Størrelse bruker deres små:)'??

Idasmamma

Betatt av forumet
Her er minien 6uker i morgen og bruker 68.
Lang plugg jeg har fåt:)

 
Her er min 8 uker og bruker fortsatt 50/56:-) 
 


Lollimoi skrev:
Her er min 8 uker og bruker fortsatt 50/56:-) 

oj....hehe,ja bebisa e forskjellige:)
Va han lang ved fødsel og hvor lang va han på 6ukerskontrollen?
 
seks uker på fredag å bruker str. 56, noen ganger 62 :)
 
Her går det i 50 og 56. Blir nok lenge til 68 tas i bruk! :) Lille her var bare 45 cm da ho ble født. Nå er ho 7 uker og 52 cm.
 
Her er hun 3,5 uke og 50 er romslig. Helst bruker vi noen arvede bodyer str 50 som er krympet endel i vask, de passer perfekt;-)
 
her brukes det str 56, men de buksene som har føtter passer ikke. vet ikke hvor lang han er, 1 mnd og en uke idag. veier i overkant av 5 kg.
 
5 uker i dag, og bruker 68.
 
Her brukes str 50/56.

Ser at de klærne som er nye i str 56 enda er litt store,men de som er arvet og vasket i str 5 passer perfekt :)
 
Lilly er 6 uker og bruker fortsatt 56 men må ha 62 i bukser nå for beina er lange <3

Hun var 52 cm ved fødsel og nå på 6 ukers kontroll var hun blitt 59 cm
 
Amina er 5 uker imorgen og må bruke str 50 som nå passer perfekt :) er kun en body og bukse hun kan bruke i str 56 
Så stor forskjell på de små
 
6 uker og bruker str. 50/56
 


Idasmamma skrev:


Lollimoi skrev:
Her er min 8 uker og bruker fortsatt 50/56:-) 

oj....hehe,ja bebisa e forskjellige:)
Va han lang ved fødsel og hvor lang va han på 6ukerskontrollen?

Han var 50 cm ved fødsel og 54 på 6 ukers:-)
 
2 uker og 1 dag, bruker 56 i body og 50/56 i bukse. 
Han var 55 cm ved fødsel. <3
 
Mia ble 6 uker på mandag og bruker 50/56, men en del av det vokser ho seg fort ut av. Er nok ikke lenge til vi må over på 62 på en del plagg.
 
Hun er 10 uker og bruker for det meste 56, men kan fortsatt bruke noe i 50, og noe i 62   Var 53 cm på 6 ukers kontrollen
 
4 uker og str 50...
 
Hun er snart 7 uker og bruker str 62. Håper hun bruker det en stund, for vi har fått MASSE gaver i den størrelsen.
 
Back
Topp