størrelse 74

Å jada, det tror jeg min gutt også gjorde for han hadde 80-86 i sommerklærne sine ifjor og da var han 6-8 mnd. Han er nå 20 mnd og bruker 92-98. De vokser fort som bare den når de er så nye, og det er store forskjeller mellom barna;D

Her brukte vi enda 50 og 56 når han var 3 mnd. Nå er han 1 år og bruker 74 (9,5kg og 76cm). Utrolig hvor forkjellige barna er :)

det er jo veldig forskjellig.. jenta vår har 74 i parkdress hun er 16 mnd..

Det er veldig forskjellig. Noen vokser fortere enn andre, og man har gjerne forskjellige preferanser for hva som er "passelige" klær. Er også store variasjoner fra merke til merke hvor stor dem er i størrelsen.

Vi har nettopp bytta til strl 80 på jenta på 15 mnd. Hu begynte med 74 når hu var 6 mnd, så jeg har venta lenge på å få bytta ut størrelsen.

Barn er forskjellig vi har så vidt begynt å bruke 92 på 3 åringen her :)

Min er 13 mnd og bruker fortsatt noe i 74;) Men de er jo forskjellige. Ikke bare stemessig men også fasong. Noen må feks bruke større str i bodyer vs bukser og motsatt. Men ja, 74 til 3 mnd er nok sikkert ikke så vanlig:) Vil tro han i alle fall har god plass i det:)

Minste jenta vokste 8 cm på 6 veker ho. Var 51 cm ved fødsel og 6 veker etterpå var ho 59.. :P Vokste ut av klea sine på null komma nix. No er ho snart 11 mnd og det er begynt å stabilisere seg litt. No bruka ho str 80. Og har brukt den str i heile sommer og kan nok bruke det i litt til :) Ho er no 11,3kg og 75cm

De vokser jo alle forskjellig. Syns ofte gutter er litt større jeg da :)

Mi minste brukte 74 når hu var 9 mnd. Hu eldste her i hus passa vel ikke 74 før hu var nærmere 18 mnd :P

Barn er så forskjellige :) men om hun kanskje tørketromler klær trenger hun sansynligvis alltid en større størrelse hele veien også.

Storebror aug 09
Lillebror ventes aug/sept 13

Er sikkert ikke umulig. minste min er 4 år og bruker 116 i klær, det var det broren brukte når han begynte i 1 klasse,3 mnd etter at lillegutt ble født..

Minstegutten her er 4 mnd og bruker 74 i klær. Bretter ikke opp armene, og i heldresser må han bruke str 80 :) Men han veier 10 kilo og er 71 cm lang!! Stor gut med andre ord :p Barn er forskjellige!!

Back
Topp