størrelse 74

mamma_91

Betatt av forumet
Hei.

Jeg har ei venninne som har en baby som ikke engang er 3 mnd, og ho sier til meg at hennes unger allerede bruker 74 i klær. Er det mulig at unger vokser så fort?
Ungen hennes var 51 cm ved fødsel

Må bare spørre siden min egen er 8 mnd og nettopp ferdig med 74 i klær

Min nevø bruker 74 og er nesten 5mnd. Min eldste ønsket vi oss 74 til 1-årsdagen og mellomste begynte med 74 når han var ca 8-9mnd. Barn er så forskjellige!!!

Ane ikke, mn min va 4,5kg v fødsel og 53 cm. Han e akkurat starta på 74 størrelsen så d variere veldig:) e 9,5 mnd nu.

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Vet de er forskjellige mens synes bare det gikk så enormt fort....for sist e så han, var for to uker sia, da brukte han 62 i klær...Men ja, godt unger er forskjellige ;)

Trur det har mykje med ka ein rekner som passelig str.. veit om fleire som brukte/bruker store størrelser tidlig, men det viste seg at det dei rekna som passelig var når dei bretta opp både armer og bein ;-) Eg liker det best når klærne sitter som dei skal uten å måtte brette, så eg bytta ikkje størrelse før eg måtte.

Vi brukte 74 da minsten var 3mnd :-) nå er han 6mnd og bruker 80/86 ;-) veier ca 10,5kg å er 72cm :) stooor gutt med adre ord. Han var 3680gr og 52cm ved fødsel.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja, det tror jeg går an.

Ei venninne hadde en unge som var 4 mnd, da var mi jente 14 mndr, og de brukte samme str. i klær.

Nå er de 2 og 1, og hun bruker større str. enn mi tuppe :P

Skal si det kan gå fort da ja ;) Er glad min har brukt litt mer tid på å vokse seg stor ;) Går fort nok som det er ...

Begge mine brukte 74 da de var 5 mnd.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Oi :P Min brukte strl 74 fra ho var 11 - 19 mnd, så det er nok veldig individuelt :P

Det står jo i klærne at 74 er 6-9 mnd!
Mi lille er 11 måneder og kan ennå bruke bukser i 74 men er gått over til 80 i bodyer og heldresser. Kommer jo veldig an på produsent av klær også, noen merker er mindre på str mens andre er store!

Det vil jeg tro går Ann, Mangen som bruker 80 før de er et halvt år.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Min brukte 74 fra ca 6-10 mnd ;) noen lengre noen kortere kommer mye an på hvor du kjøper Klærene , noen er store å andre små i størrelsen ;)

Jenta mi bruker 68 og 74 litt om hverandre nå, er fire måneder gammel. Veldig forskjell på de små, har jeg skjønt. :)

Oi!! Visste ikke at det var vanlig å bruke str 74 så tidlig! Mi jente brukte 74 da hun begynte i bhg og var ett år.
Minsten er nå 2,5 og bruker 86.
Men som de sier her så tror jeg folk hr veldig forskjellig oppfatning av hva som er riktig str...

Kommer nok veldig ann på babyen dette ja. Gutten vår har alltid vært veldig slank og det er først nå når han er 15 mnd. Han har begynt å bruke litt i størrelse 80... Uansett er det jo bedre å kjøpe for stort enn for lite :)

Tror nok det går ann. Min gutt på 3,5 mnd bruker 68 og han ligger bare litt over gjennomsnittet på skjemaene for vekt og lengde. Ligger man øverst kan man nok fint bruke 74.

Fult mulig ja:) de vokser så forskjellig..:) og har ho tørketrommel så vips er klærna mindre enn merkelappen sier ;)

*talatuten*

Back
Topp