Hvor mye og hva kjøper dere i str 50? Har stort sett bare kjøpt str 56 så langt! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
måtte vokse litt inn i 44 og, selv om han ble målt til 44 ved fødsel 
Hvor mye og hva kjøper dere i str 50? Har stort sett bare kjøpt str 56 så langt!![]()
Vi har litt fra forrige, så om de blir gutt kjøper vi ikke stort, kanskje noe korterma bodyer eneste.. om det blir jente må vi kjøpe inn litt, men tenker jeg bare kjøpe 3-4 body og et par kjoler og strømpebukse/bukser, så kjøper jeg heller mer etter fødselen om jeg har behov for det

Du har helt sikkert rett, men jeg velger å overse det, får jeg en jente blir det kjoleKjole til nyfødt? Det er noe av det mest ubrukelige man kan ha på til så småbare et tips, hehe
![]()
fyller selv 30 i juli, samboer har også bursdag i juli, så regner med jeg skal klare å finne en god anledning til å bruke det 
Du har helt sikkert rett, men jeg velger å overse det, får jeg en jente blir det kjolefyller selv 30 i juli, samboer har også bursdag i juli, så regner med jeg skal klare å finne en god anledning til å bruke det
![]()
Virkelig sant det med å prøve seg frem.. husker jeg kjøpte masse strømpebukser til førstemann, for «alle» babyer brukte jo bare body og strømpebukser virket det som, men vi brukte det knaptSkjønner det er stas altså, bare husk at det er ubehagelig å ligge i kjole som krøller segmen det finner dere nok ut av. Må prøve seg litt frem
![]()
det gikk som regel i bukser/tights..Virkelig sant det med å prøve seg frem.. husker jeg kjøpte masse strømpebukser til førstemann, for «alle» babyer brukte jo bare body og strømpebukser virket det som, men vi brukte det knaptdet gikk som regel i bukser/tights..

Jakker ja! Hadde helt glemt hvor lite brukt både det og gensere varSamme her! Syns strømpebukse sitter altfor dårlig på så små kropper. Body og bukse uten føtter var gjenganger på storesøster. Hadde masse kjoler og skjørt som ble liggende ubrukt. Samme med jakker. Altså fysj, jeg HATER ting som krøller og klumper seg![]()

Jakker ja! Hadde helt glemt hvor lite brukt både det og gensere var![]()
Gikk i heldress i ulike tykkelser avhengig av hvor kaldt det var
Husker jeg ble skuffa over hvor lite pynta ho var. Men nå som ho er 3 år er det mer enn nok jåleri