Større pupper

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Har alltid hatt små pupper, så små at jeg tok brystforstørring for 2 år siden.
Fikk da 75 B som var naturlige og fine til kroppen min.. men NÅ har jeg 85 D! Føler meg som pamela ! Ha ha !
Flere ?

Jeg har gått opp ca 2 cup-størrelser, fra 75H til 80H å den er litt i minste laget :P Syns igrunn det holder nå :P Mannen forguder de jo selvfølgelig :P

Var en 75 DD/E før og nå er jeg oppe i 80F... De trenger ikke bli noe større nå altså!! :P Men mannen er jo strålende fornøyd da ;)

Ha ha ha! Blir spennende å se hvilken størrelse vi får når det kommer melk i :p Og mannen er rimelig fornøyd her også :D ha ha

Tør nesten ikke si det! Men er 65DD til vanlig (og har alltid ønsket mindre) og måtte innom Change her for ei uke siden da de stadig hoppet ut av buret. Måtte opp i 70I. Ja, det finnes. Griin! Og større blir de når ungen er ute og melka kommer! Men liker de to klumpene når ammingen er over. For da er jeg tilbake til dobbel D, noe som føles som en A-cup :P

Tør nesten ikke si det! Men er 65DD til vanlig og måtte innom Change her for ei uke siden da de stadig hoppet ut av buret. Måtte opp i 70I. Ja, det finnes. Griin! Og større blir de når ungen er ute og melka kommer! Men liker de to klumpene når ammingen er over (har alltid ønsket meg mindre). For da er jeg tilbake til dobbel D, boe som føles som en A-cup :P

Ha ha ha :p Så sykt. Nesten aldri hørt om så store :p
Syns det er merkelig at de vokser så fort jeg ! Gjore ikke det med 1 mann! Da var jeg like flat utrolig nok! :p
Må bare nyte synet nå jeg , etter amming osv blir det vel bever haler som kan rulles tilbake i bh :p

Ha ha ha :p Så sykt. Nesten aldri hørt om så store :p
Syns det er merkelig at de vokser så fort jeg ! Gjore ikke det med 1 mann! Da var jeg like flat utrolig nok! :p
Må bare nyte synet nå jeg , etter amming osv blir det vel bever haler som kan rulles tilbake i bh :p

Haha! Ulike problemstillinger vi to :P

Nei, hadde ikke såå store med førstemann! Så alt vokser fortere og mer :P Føler det sitter en sarkastisk djevel på skuldra og ler av meg, som til vanlig synes DD er for stort for min ellers tynne kropp og lite vulgære fremtredning. Haha. Men nå er jeg så takknemlig for denne babisen, og vet det kun er midlertidig, så tar det jeg får! *ler

Ja! Men ikke så mye, fyller en stor C.75c har brukt 75B og C om de har vært små:) men kjekt å fylle ut :p gruer meg til de forsvinner igjen:woot:

Har ikke fått noe større jeg! :o

Både jeg og mannen venter i spenning :p, men jeg kan egentlig bruke samme str som vanlig (bortsett fra at spilene er litt ubehagelige så har kjøpt nye uten)...

De er litt "fastere" da, men det er vel alt...

Mine og har ikke vokst SÅ veldig, men ligger på grensen til å måttw bytte cupstørrelse. Fyller ut alle bhene godt for tiden. :p

Jeg har gått opp mellom 1 og 2 str ja :-P Blir ENDA mer når jeg ammer.. Og s skrumper de inn igjen etter amminga :-( Vvurderer implantat etter jeg er ferdig med å få barn...

Mine bittesmå pupper vokste litt i starten og en periode var de knallharde og runde. Nå er de bare litt fastere enn de var, og syns nesten de er blitt mindre igjen.. (men tror det mest er magen som er blitt større :p) Bruker samme størrelse som før, 75A eller 70B avhengig av hvor de er kjøpt.

Venter enda på at mine 85A skal bli større.... Fyller ikke ut cupen engang!!!! Hadde samme str før forrige svangerskap, gjennom forrige svangerskap, da jeg amma (hadde jeg spreng, hadde jeg kanskje 85B liksom...), da jeg ble ferdig med amming, nå som jeg er gravid, og sikkert resten av livet.... Jeg vil også ha pupper!!!!

Mine og har ikke vokst SÅ veldig, men ligger på grensen til å måttw bytte cupstørrelse. Fyller ut alle bhene godt for tiden. :p
Haha samme her! Jeg gleder meg til de vil hoppe ut :rolleyes: HæsjtæggMindreBrøstEnnEnTrettenåring

Jeg har 70 G nå, før jeg ble gravid låg jeg mellom 70 D/E.
Med gutta har ikke puppa vokst noe særlig i svangerskapet, med jenta gikk jeg opp til 70 I før jeg fikk henne, men når melka kom så gikk jeg ned til 70 H. Tror puppene mine hovner opp når jeg bærer jente i magen.

Også gått opp en del!! Siste innkjøpte bh'er er nå i str 80F :o og helst burde jeg hatt enda større cup, men da må jeg handle på change! Og lite lyst til å bruke flere hundrelapper på bh'er jeg aldri får brukt igjen :(

Også gått opp en del!! Siste innkjøpte bh'er er nå i str 80F :o og helst burde jeg hatt enda større cup, men da må jeg handle på change! Og lite lyst til å bruke flere hundrelapper på bh'er jeg aldri får brukt igjen :(

Enig. Er jo det som er kjedelig :-/
Fikk noen amme bher av ei venninne i 75 B. Tviler på jeg får brukt de :p

Haha samme her! Jeg gleder meg til de vil hoppe ut :rolleyes: HæsjtæggMindreBrøstEnnEnTrettenåring
Ganske irriterende igrunnen. Fyller ut en c cup da, så kan jo ikke klage. Men kunbe godt prøvd å være en e! Gleder meg til melkespreng! :D

Ganske irriterende igrunnen. Fyller ut en c cup da, så kan jo ikke klage. Men kunbe godt prøvd å være en e! Gleder meg til melkespreng! :D
Stor C får jeg dag tre på ammingen :D Da er jeg så lykkelig til tross for svære blodårer på dem haha! :P skal ta silikon da. Må bare finne ut hvilken post vi skal ta de pengene fra haha!

Back
Topp