Ta litt av alle, så merker dere det ikke!Stor C får jeg dag tre på ammingenDa er jeg så lykkelig til tross for svære blodårer på dem haha!
skal ta silikon da. Må bare finne ut hvilken post vi skal ta de pengene fra haha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta litt av alle, så merker dere det ikke!Stor C får jeg dag tre på ammingenDa er jeg så lykkelig til tross for svære blodårer på dem haha!
skal ta silikon da. Må bare finne ut hvilken post vi skal ta de pengene fra haha!
Blir nok noe sånt!Ta litt av alle, så merker dere det ikke!![]()
Oh yes, da kan vi ha brøsteparty!Blir nok noe sånt!Tar det neste vinter, gleder meg til å bli en del av gjengen med brøst!
Haha! Visste du at AA cups også kunne få heng? Det fascinerer meg altså!!!Oh yes, da kan vi ha brøsteparty!![]()
Tenker jeg må stramme opp litt når jeg er sikker på å være ferdig med unger. Fått litt funky fasong etter sist.![]()
Haha, har litt vanskelig for å tro det, for å være ærlig! Er det kanskje der tepose-brøst kommer fra?Haha! Visste du at AA cups også kunne få heng? Det fascinerer meg altså!!!haha!
Ah det uttrykket er i grunn passende! For vrengte tennissokker blir for stort!Haha, har litt vanskelig for å tro det, for å være ærlig! Er det kanskje der tepose-brøst kommer fra?![]()
Hahaha, ja, vi kan jo ikke overdrive heller!Ah det uttrykket er i grunn passende! For vrengte tennissokker blir for stort!