Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tør nesten ikke si det! Men er 65DD til vanlig og måtte innom Change her for ei uke siden da de stadig hoppet ut av buret. Måtte opp i 70I. Ja, det finnes. Griin! Og større blir de når ungen er ute og melka kommer! Men liker de to klumpene når ammingen er over (har alltid ønsket meg mindre). For da er jeg tilbake til dobbel D, boe som føles som en A-cup![]()
Ha ha haSå sykt. Nesten aldri hørt om så store
![]()
Syns det er merkelig at de vokser så fort jeg ! Gjore ikke det med 1 mann! Da var jeg like flat utrolig nok!![]()
Må bare nyte synet nå jeg , etter amming osv blir det vel bever haler som kan rulles tilbake i bh![]()
Haha samme her! Jeg gleder meg til de vil hoppe utMine og har ikke vokst SÅ veldig, men ligger på grensen til å måttw bytte cupstørrelse. Fyller ut alle bhene godt for tiden.![]()
Liker ikke hæsjtæggen, men kunne brukt den selv!Haha samme her! Jeg gleder meg til de vil hoppe utHæsjtæggMindreBrøstEnnEnTrettenåring
Også gått opp en del!! Siste innkjøpte bh'er er nå i str 80Fog helst burde jeg hatt enda større cup, men da må jeg handle på change! Og lite lyst til å bruke flere hundrelapper på bh'er jeg aldri får brukt igjen
![]()
Ganske irriterende igrunnen. Fyller ut en c cup da, så kan jo ikke klage. Men kunbe godt prøvd å være en e! Gleder meg til melkespreng!Haha samme her! Jeg gleder meg til de vil hoppe utHæsjtæggMindreBrøstEnnEnTrettenåring
Stor C får jeg dag tre på ammingenGanske irriterende igrunnen. Fyller ut en c cup da, så kan jo ikke klage. Men kunbe godt prøvd å være en e! Gleder meg til melkespreng!![]()