Større pupper? :)

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Flere her som har fått større pupper? Jeg har gått opp fra liten C til stor D cup! :) å de har blitt faste, akkurat som de var før jeg fikk barn.. hehe.. de har rett å slett fått ett løft kan man si:P men brystvortene har også endret seg. Igår oppdaget jeg plutselig at de var blitt mye større. Rart med alt som skjer så tidlig! :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Mine er små A.. Var de hele forrige svangerskap (og 1 år med amming). Og tviler på jeg er heldig nok til at se vokser denne gangen heller :/. Litt tunge og harde, ja. Men thats it tror jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde før jeg fikk barn stor B og var fornøyd.. Etter at jeg fikk barn er jeg nå liten A, og er ikke fornøyd :( Men nå har de begynt å vokse litt igjen..
Urettferdig at de skal bli borte fordi man får barn ;)

Før jeg fikk barn brukte jeg 70c, på det største mens jeg amma brukte jeg 75e, nå bruker jeg 75b el 70b varierer litt fra merke. Men merker at bhene begynner å bli litt små, tiltross for bare 5+2 i dag :)

Mine har blitt større, og kunne sikkert gått opp en størrelse, men foreløbig går det greit med de jeg har. Er litt skummelt, fordi jeg har ganske svære fra før:p Jeg har DD nå- og kjenner jo at spilene begynner og gnage på innsida og utsida:O

Ja! Mine var helt flate etter forrige ammerunde, så nå gleder jeg meg til ammepuppene er tilbake igjen :)

De har blitt tyngere om noen skjønner hva jeg mener med det :P

Flere her som har fått større pupper? Jeg har gått opp fra liten C til stor D cup! :) å de har blitt faste, akkurat som de var før jeg fikk barn.. hehe.. de har rett å slett fått ett løft kan man si:P men brystvortene har også endret seg. Igår oppdaget jeg plutselig at de var blitt mye større. Rart med alt som skjer så tidlig! :)

Ja!! I dag måtte jeg faktisk ut å kjøpe meg en ny BH!! De har blitt både større og fastere her! Var litt i tidligste laget synes jeg, men jaja. :-P

Sent from my iPad using BV Forum

Jupp. Tyngre pupper er på.plass her også. :rolleyes:

Bra det er flere av oss :P hehe.. med gutten så fikk jeg ikke større pupper under graviditeten, men fikk det ril gjengjeld når han kom ut å jeg begynte å amme. Med jenta mi så fikk jeg store pupper når jeg gikk gravid, så kanskje det er ett tegn på at det blir en jente nr 2 nå :)

Jeg har merket at mine har blitt litt tyngre og er konstant varme. Akkurat som om det er mye som skjer inni der til enhver tid:) spennende!

Her føles de tyngre, og brystvortene er blitt litt større og mer struttende ^^
Men jeg går rundt og drar på et par i 85E til vanlig, så har ikke noe ønske om at de skal bli så mye større ;)

Ja! Men bruker fortsatt samme bh str.

Ehm, gikk fra 70ff til 70j forrige svangerskap, er nå på 70h (selv om det er mye "tom hud"). Foreløpig ikke mye endring nå ;-) trøster meg med at etter alle barna skal jeg kjøpe nye og mindre pupper!

De føles større, men det er nok fordi de er så ømme at det gjør ondt å komme borti de.. Da føles de også større og mer i veien. Håper ikke de vokser noe særlig, alt jeg har av tøy sitter stramt over puppene(og løsere over magen),.

Har ikke merket noen forskjell enda...

Å jeg som ikke trodde puppene kunne bli noe vondere... gi meg styrke! Det gjør jo vondt å bare ha tøy inntil! De er vonde når jeg sitter stille liksom...

Back
Topp