Større med nr 3?

Krepsen89

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Noen som har erfaringer her? Jeg hadde relativt liten mage med begge mine barn. Denne gangen er jeg i uke 11+2 og jeg føler at magen er så stor allerede. Jeg tenker at enten har jeg sykt mye luft, ellers så må det bo flere der inne (noe jeg er redd for, men i utgangspunktet ikke tror).

Hvorfor er det sånn, hvis dette er en eller annen greie? Buksene mine passer ikke lenger og jeg føler meg alt for stor til antall uker. Særlig når jeg har vært så lita i mine tidligere svangerskap .

Jeg er gravid med nummer tre jeg og. Fikk raskt mage denne gangen. Fikk raskt mage med andre også, men ikke så stor og så fort som nå.
Jeg er 21+3 og har en fin størrelse på magen. Føler ikke den har vokst mye utover aiden uke 14-16 isj, men blitt høyere og bredere. Jevnet seg ut med andre ord.
Med de to andre så var jeg +15 og +20 kg opp på samme tidspunkt og hadde litt mindre mage enn nå, denne gangen har jeg gått ned i vekt samtidig som magen er litt større:confused005
Så vi får se hvor dette ender:happy: jeg blir happy om jeg slipper +40 kg opp og mega mage denne gangen. Typ strandet hval:hilarious:

Har tre barn, 3 tette svangerskap. Fikk raskere mage med nr 2 og 3, men så vokste den veldig sakte en periode og normalt igjen på slutten sånn at jeg hadde like stor magen ved fødsel med alle tre

Kjenner to som gikk/går gravid med nr 3 og fikk veldig tidlig mage men jevnet seg ut etterhvert. Er nok fordi livmor er veldig tøyelig og derfor blir større tidligere :happy:

Er 23+ et eller annet med nr tre og foreløpig er magen mindre enn med de to andre...

Jeg ble fortere stor, men ikke større.

Jeg er gravid med nr 3 og fikk mage veldig tidlig denne gangen.. er nok liiitt større denne gangen, men er nokså lik nr2.. men så fikk jeg stor mage på nr 2 også da;) og får høre hver dag at jeg har veldig stor mage...

Jeg fikk fort mage på nr 1 og 2. Gutter. La på meg mye også. Nr 3 var jente, ikke fult så fort mage og gikk opp 10kg++ mindre enn hva jeg gjorde med guttene. Denne gangen syns jeg er likt nr 3 enda. Litt spent på om jeg ikke går så mye opp i vekt men str på magen ser ganske lik ut. Vet ikke kjønnet denne gangen :)

Back
Topp