større mage og pupper??

litlpia

Glad i forumet
når begynnte/begynner puppene og vokse...?? hehe....og hva med magen..? jeg synes klart og tydelig at min er større enn den pleier...gjerne bare luft..men... vet søstra mi og fikk veldig stor mage med en gang..hehe

Det er nok individuelt når ting begynner å vokse[;)] For min del er magen litt større, men det er bare luft. Ellers så synes jeg at puppene mine har blitt en smule større ja! Til mannens store glede [:D][:D]

jeg har hvertfall fått større pupper, magen er jeg litt usikker på enda siden det er så tidlig  å jeg har litt magefett fra tdiligere

samme her.. både puppene og magen er større. men magen er jo kun større fordi jeg er så oppblåst [:)]

Nå har jeg sett ut som om jeg er 6mnd gravid i snart 2år,men puppene er det MEGET stor forandring på alt ja,hehe[8D]

blæh, alt vokser på meg, men puppene krymper... [8D][&:][&:][8D]

Magen virker til tider litt større, men det er kun fordi jeg er oppblåst[8D] tror det er lenge til min mage vil synes. Jeg er høy, og slank, og gravid for første gang. Men merker at puppene er blitt større! Dette setter jo både jeg å sambo pris på, men siden di er så ømme, er det kun se, ikke røre!! Hihi^^

Synes jeg har fått en kul på magen allerede, buksene har blitt trangere... [&:] Trodde ikke det var mulig så tidlig, men det er visst det... Og jeg er veldig tynn og har helt flat mage etter forrige svangerskap så det er ikke å ta feil av heller... Kanskje bare luft, men føler meg ikke oppblåst.. Får visst fortere større mage 2. gang da livmoren er mer tøyelig... Lurer på hvordan jeg ser ut om et par måneder da!! [:-] Har fortsatt melk i brystene så har ikke merket noen forskjell på de.... kos dere med den voksende magen! [:)]

thanks[:D]

Her vokser nok puppene fortere enn magen akkurat nå. Er ganske mange uker igjen før livmoren vokser over skambenet, så enn så lenge er det nok bare luft om noen allerede har fått mage [;)] 

så då kan det altså stemme at jeg synes puppene har endret seg litt allerede ja..hehe,...[:D] 

ORIGINAL: vilhaspire

så då kan det altså stemme at jeg synes puppene har endret seg litt allerede ja..hehe,...[:D] 

hehe mye mulig[:D][:D]

ORIGINAL: Malla_85

Det er nok individuelt når ting begynner å vokse[;)] For min del er magen litt større, men det er bare luft. Ellers så synes jeg at puppene mine har blitt en smule større ja! Til mannens store glede [:D][:D]

samme her faktisk.

Mine pupper har blitt litt større (hurra!) men desverre magen også.
Jeg er til vanlig sensitiv til forskjellige matvarer (men har aldri funnet ut hva) og i tillegg til ekstra oppblåsthet som en får når en er gravid, så ser jeg ut som jeg er 6 mnd på vei. Veldig frustrerende..

Dette er også andre gang jeg er gravid, og de sier jo man da kan få mage litt fortere, men jeg nekter å tro den har kommet allerede nå [8D]

Jeg har fått mye større pupper, det skal være sikkert, og er et kjærkomment tillegg [:)] Magen har også vokst, og akupunktøren min (tidligere jordmor i 20 år) sier at noe av det er luft, men at det også er livmoren som presser de andre organene oppover og skaper en illusjon av mage. Hun sa dette manifisterer seg for veldig mange som en bilring i begynnelsen. har dere fått en slik er det mest sannsynlig bare livmoren som presser på til man får den fine, runde magen!

ORIGINAL: Sokkalæsten

Puppa ja, men berre feit synes eg [:'(]

samme her[:D]

Back
Topp