Større hofter , lår ?

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Fler enn meg som har fått større hofter og eller lår ? Føler meg gigantisk :P sist gang gikk jeg bare på meg på magen og kunne bruke mine vanlige bukser løpet ut. Denne gangen har jeg allerede problemer med og få igjenn knappen . Bare en dongri bukse sm ikke er ubehagelig lengre .. er det flere eller ??

Jeg gikk over til gravidbukser i uke 13! Hvordan i all verden har du fått buksen igjen over magen den siste tiden? Lår og rumpe har blitt litt større ja :P

Begynte med mammabukse i uke 8 (pga ubehag og vondt, ikke str), har ikke prøvd noen av mine vanlige bukser siden. Og nå som rompa nesten har fått ekstra rompeball må man jo bære sadist om man prøver å passe i vanlige klær! Haha. Har bare gått opp noen få kg så langt, men de har flytta på seg fra starten. Alt er på hofter, lår og pupper! Fint!!! :p

Byttet ut buksene mine ca uke 20. Får dem igjen enda, men detcer ubehagelig å sitte i dem. Etter jeg byttet bukser føler jeg at lår, rumpe, mage og alt bare har est ut. Til og med ene kosebuksa er trang :/ Usj!

Jeg har ikke est ut noe, heller minsket her.. Men får ikke brukt mine vanlig bukser pga magen er i veien;)

Jeg eser ut i både rumpe og lår. Har ikke brukt mine egne bukser siden uke 14, og da med strikk i livet. Har ganske slanke ben i utgangspunktet, men får, verken nå eller forrige gang, bena i mine egne bukser ;)

Hofte og lår er defintivt større ja, og det er jo supert for en terrengsyklist og tidligere skøyteløper gitt! Har jo ikke robuste lår fra før av liksom :rolleyes:

Ikke mye større, men merker at buksene er litt trangere enn før :P Men ellers har det meste egentlig lagt seg rundt magen :P

Kan fortsatt bruke de vanlige buksene mine, men hofter og lår er vokst litt de også ja, så uvant at kroppen forandrer seg!!

Back
Topp