Større allerede?

Augustspire

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
Jeg var allerede veldig overvektig før jeg fant ut at jeg er gravid, men passet greit i alle buksene jeg har.
Allerede nå føler jeg at de er ganske trange, iallefall noen av de.
Kan det være at det faktisk stemmer, eller er det kun i hodet mitt? :rolleyes:
Jeg håper at jeg ikke legger på meg for mye i svangerskapet da jeg allerede hadde gått ned 20 kg :hilarious:

Det kan nok stemme det. Jeg merker at mine bukser begynner å bli litt trange også, fordi jeg er oppblåst :p

Er bra oppblåst, baby på 1mm utgjør ikke mye forskjell på de stramme buksene :woot:

Jeg var allerede veldig overvektig før jeg fant ut at jeg er gravid, men passet greit i alle buksene jeg har.
Allerede nå føler jeg at de er ganske trange, iallefall noen av de.
Kan det være at det faktisk stemmer, eller er det kun i hodet mitt? :rolleyes:
Jeg håper at jeg ikke legger på meg for mye i svangerskapet da jeg allerede hadde gått ned 20 kg :hilarious:

Kjenner på det jeg også. Overvektig fra før jeg også. :oops:
Så tenkte jeg skulle bestille noe mammaklær fra zalando så jeg vet at jeg har noe å gå i framover, selv om det er tidlig enda. :happy:

Det er veldig vanskelig å føle seg større allerede kjenner jeg :banghead:

Det er veldig vanskelig å føle seg større allerede kjenner jeg :banghead:

Ja, enig i det. :oops: Satser på det føles bedre når magen faktisk ser gravid ut, men er enda veldig tidlig her så det skjer vel ikke på en god stund enda. :(

Jeg er også superoppblåst! Buksene er trange! Tror det blir gravidklær framover her også. Må lete litt på nett

Jeg føler meg også større allerede.. overalt. Det sitter sikkert litt i hodet, men samtidig begynner jo kroppen å lagre litt ekstra ganske tidlig for å forberede seg så det er vel kanskje naturlig :sorry: Litt kjedelig når man føler seg stor nok fra før :bored: føler jeg blir så stor på ryggen og på hoftene

Buksene passer som vanlig om morgenen men utover dagen blir de vanvittig ubehagelige å ha på. Skikkelig stramme rundt magen, men merker jo at det er mye luft:wideyed::yuck:

Føler meg ikke større enda. Men synes jeg av og til vagger når jeg går. :hilarious:

Jeg er veldig oppblåst i magen og alle buksene er blitt stramme. Mest sannsynlig føles de stramme fordi jeg er så kvalm og uvel så klarer ikke noe som strammer rundt magen :happy118 7+3 idag

Merker det strammer litt ekdtra innimellom, så rekner med jeg er oppblåst innimellom :wideyed:

Jeg føler meg også større , oppblåst buksene føles også strammere :pompus::shy:

Back
Topp