Gothia
Elsker forumet
ORIGINAL: Påskenurk
ORIGINAL: Gothia
ORIGINAL: Påskenurk
Så herlig da :) kunne jeg tenkt meg også! Det er jo så fint! Gelenegler har jeg hatt før, men det ville ikke sitte på meg. Hele neglen datt liksom av. Ikke min egen men det falske. Prøvde flere ganger men måtte bare gi opp til slutt :( Tror du kanskje at acryl vil sitte på meg så lenge gele ikke ville?
Ja det vil jeg tru.
Gele negler sitter ikke godt på meg heller men acryl sitter dønn, må bare være flink med å file ned etterveksten og fylle på hver 3-4 uke i starten.
Okei :) da spørs det om det skal prøves ut siden da :) Har hatt lyst til å prøve det, men er så få som støper slikt her ettersom jeg har skjønt. Føler de fleste vil legge gele bare. Men det vet jeg jo at ikke sitter på meg, så det er jo ingen vits. Ei jeg snakket med her om dagen skulle støpe på seg negler nå. Hun hadde visst blitt frarådet å støpe på seg negler mens hun gikk gravid. Var visst muligheter for at de ikke satt like godt da. Men det er jo så fint så får jo så lyst på :) Synes du det var vanskelig å lære seg det eller?
Det er rett. neglene sitter dårligere på gravide pga hormoner. De løsner mye fortere i kantene bland annet. Derofr er jeg glad jeg gjør deet selv for da kan jeg etterfylle og fikse de ofter. hehe
Så jeg råder deg til å vente til du er ferdig med å gå gravid i og med at gele neglene sitter dårlig så sitter nok ikke acryl neglene så bra nå heller.