Støpt negler igjen jeg. Oppdatert med bilde

Gothia

Elsker forumet
Men sliter litt med å bestemme meg for farge igjen da. hehehe
Skal bare ha farge på tuppen altså ala franske men ikke med hvit.

Hva er kult da??

Har negelakker i alle mulige farger så kom med forslag.

Kjeda meg en søndags kveld. [:D]

Da blei det negler med sølv tipp. Støper med naturtipp og bare bruker lakk, lettere om man vil bytte på.

Alltid blå [:D]

Støper du på deg selv? Flink, da [:)]

Vennina mi hadde en sånn lys lille farge med glitter i..
Vet ikke hva det ordentlige navnet er, men det var drit kult..
Fordet om det kansje ikke høres sånn ut [8D]

ORIGINAL: amaasen

Ja på meg selv og på andre.
Er ikke utdanna på skole men har ei venninde som har drevet studio i svergie så har gått hjemme kurs hos henne. hehe.

ORIGINAL: Virretrille

Vennina mi hadde en sånn lys lille farge med glitter i..
Vet ikke hva det ordentlige navnet er, men det var drit kult..
Fordet om det kansje ikke høres sånn ut [8D]

Jo det er kult.
har lilla lakk med glitter jeg. [;)]

jobbet med en som gikk til sånn salong å fikk ordnet neglene sine, og guud så stillig det var, hun hadde forskjellig farge hver mnd.
grønn, rød, lilla, turkis, u name it[:D] og med diamanter på[:D] 
men legg ut bilde etter på da så vi får se[:)]

åh heldig du som kan gjøre det selv.. sååå lyst på! flink du er som klarer det [;)] lille høres kult ut [:D]

ORIGINAL: Gothia

ORIGINAL: amaasen

Ja på meg selv og på andre.
Er ikke utdanna på skole men har ei venninde som har drevet studio i svergie så har gått hjemme kurs hos henne. hehe.

Moro, da [:)] Hadde ikke turt å møtt opp med neglene mine, jeg [:'(]

Du får legge ut bilder etterpå, ja [:D]

Jepp kan legge ut bilde. [:)]

ORIGINAL: tingeling88

jobbet med en som gikk til sånn salong å fikk ordnet neglene sine, og guud så stillig det var, hun hadde forskjellig farge hver mnd.

Ja pynt er fint. Har bestilt en haug med stein og pynt håper å få det til uka.

Det er rå dyrt å stelle neglene på salong da, mellom 500-700 kr pr gang.
Glad jeg gjør det selv.

Jepp kan legge ut bilde. [:)]

ja! legg ut bilder.. gleder meg til å se [:)]

ORIGINAL: tulla88

åh heldig du som kan gjøre det selv.. sååå lyst på! flink du er som klarer det [;)] lille høres kult ut [:D]

Du får komme til Oslo så skal vi nok fikse neglene dine. hehe

Legger du gelenegler eller acryl eller?

Går selv til ei venninne å får gelenegle, har fått så lange selv, så blir forsterkning med fransk manikyr, men av og til noe pynt på. Betaler 350kr, men det er venne-pris. Blir dyrt ja..

Er jo fint å ha lyse tipper med glitter, men kommer jo ann på hva man liker av farger osv.
Gleder meg til å se bilde ;)

ORIGINAL: tingeling88

Ja pynt er fint. Har bestilt en haug med stein og pynt håper å få det til uka.

Det er rå dyrt å stelle neglene på salong da, mellom 500-700 kr pr gang.
Glad jeg gjør det selv.

ja det var vært fall svindyrt, men hun hadde ingen barn eller noe så hun brukte jo pengene på seg selv[;)]
synes det ser så gøyt ut å kunne gjøre det selv,
men vi må få se bilde[:D][:D]

ORIGINAL: Kine1985

Legger du gelenegler eller acryl eller?

Går selv til ei venninne å får gelenegle, har fått så lange selv, så blir forsterkning med fransk manikyr, men av og til noe pynt på. Betaler 350kr, men det er venne-pris. Blir dyrt ja..

Er jo fint å ha lyse tipper med glitter, men kommer jo ann på hva man liker av farger osv.
Gleder meg til å se bilde ;)

Jeg legger begge deler.
men legger acryl på meg selv, syns acryl er bedre enn gele.
Men mange vil ha gele negler så da legger jeg det.

Jeg pleier å ta 450 kr til bekjente og venner av bekjente også tar jeg mellom 2-300 kr for venner.
Familie tar jeg ikke noe for å legge på.

Så herlig da :) kunne jeg tenkt meg også! Det er jo så fint! Gelenegler har jeg hatt før, men det ville ikke sitte på meg. Hele neglen datt liksom av. Ikke min egen men det falske. Prøvde flere ganger men måtte bare gi opp til slutt :( Tror du kanskje at acryl vil sitte på meg så lenge gele ikke ville?

ORIGINAL: Påskenurk

Så herlig da :) kunne jeg tenkt meg også! Det er jo så fint! Gelenegler har jeg hatt før, men det ville ikke sitte på meg. Hele neglen datt liksom av. Ikke min egen men det falske. Prøvde flere ganger men måtte bare gi opp til slutt :( Tror du kanskje at acryl vil sitte på meg så lenge gele ikke ville?

Ja det vil jeg tru.
Gele negler sitter ikke godt på meg heller men acryl sitter dønn, må bare være flink med å file ned etterveksten og fylle på hver 3-4 uke i starten.

glede meg til å se bildene [;)]

føler at nå i graviditeten har neglene mine blitt mye sterkere [:)] så nå er alle like fine å passe lengde[:D]

ORIGINAL: Påskenurk

Ja det vil jeg tru.
Gele negler sitter ikke godt på meg heller men acryl sitter dønn, må bare være flink med å file ned etterveksten og fylle på hver 3-4 uke i starten.

Okei :) da spørs det om det skal prøves ut siden da :) Har hatt lyst til å prøve det, men er så få som støper slikt her ettersom jeg har skjønt. Føler de fleste vil legge gele bare. Men det vet jeg jo at ikke sitter på meg, så det er jo ingen vits.  Ei jeg snakket med her om dagen skulle støpe på seg negler nå. Hun hadde visst blitt frarådet å støpe på seg negler mens hun gikk gravid. Var visst muligheter for at de ikke satt like godt da. Men det er jo så fint så får jo så lyst på :) Synes du det var vanskelig å lære seg det eller?

Flink du er, må få se bilder. Skulle ønske jeg bodde litt nærmere oslo. Jeg vil og ha!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp