Støpe negler?

W1ke

Elsker forumet
Hvilken type er best? Penest? Holder lengst?

Ca pris? (Vil ikke gjøre selv)

Finnes det å få som ser naturlig ut å som man kan dekorere selv? Gjerne bytte farge/pynt på osv.

Når jeg først får spart alle mine til passe lengde, så har jeg pene negler i 1-2dager før de brekker en etter en... Så vil ha noe som varer leenge...

Ingen peiling på dette, så alt av tips og info mottas med takk :)

Odin*s Mamma skrev:

Finnes det å få som ser naturlig ut å som man kan dekorere selv? Gjerne bytte farge/pynt på osv.

Når jeg først får spart alle mine til passe lengde, så har jeg pene negler i 1-2dager før de brekker en etter en... Så vil ha noe som varer leenge...

Et nytt sett med akryl negler ( som jeg selv syns varer lengst og ser penest ut ) koster rundt 750 kr og oppover.  Så må man gå tilbake etter 3-4 uker å fylle på ( rebalansering ) . Det igjen bruker å koste 650 kr.  Man kan få de sånn at de ser naturlig ut og man kan ha på lakk selv så mye som man vil bare man tar det vekk med neglelakkfjerner uten aceton.  eller så kan man få neglene støpt med hvite tupper sånn at man får fransk manicure.

Håper dette hjalp litt ihvertfall :) 

Møø Sjæl skrev:

Odin*s Mamma skrev:

Et nytt sett med akryl negler ( som jeg selv syns varer lengst og ser penest ut ) koster rundt 750 kr og oppover.  Så må man gå tilbake etter 3-4 uker å fylle på ( rebalansering ) . Det igjen bruker å koste 650 kr.  Man kan få de sånn at de ser naturlig ut og man kan ha på lakk selv så mye som man vil bare man tar det vekk med neglelakkfjerner uten aceton.  eller så kan man få neglene støpt med hvite tupper sånn at man får fransk manicure.

Håper dette hjalp litt ihvertfall :) 

Møø sjæl:

Putter du hånden inn i en sånn "uv-boks" for at det skal tørke? :p

Gelé er definitivt det mest skånsomme for neglene dine, det ser også mest naturlig ut og holder lengre. Av erfaring syns jeg gelénegler er enklere å holde fine lengre (med litt buffing og topcoat).

Første gangen koster det gjerne mellom 700-850,- kr. så blir etterfyllet rimeligere (selv betaler jeg 650,- hver gang nå). Hvis det finnes et slags neglakademi i nærheten av der du bor søker de ofte modeller, da får du det gratis eller rimeligere (lærling)!
Hvis du vil trikse litt med farger selv kan du jo få blank gelé på naturneglen din, da kan du jo bruke så mye lakk/stash du vil.

Det finnes jo mange typer gelé og akryl på markedet, forhør deg gjerne litt rundt.

Jeg syns gelenegler er penest. Du kan få naturlig tupp eller hvit tupp. Du kan lakke å pynte så mye du vil og etterhvert når de vokse ut går du bare å får etterfyll,nesten som å ta etterveksten på håret;) Neglene sitter otrolig godt! jeg satte fingeren min fast i en maskin engang,negelen ble revet av men da fulggte min egen med også..au!hehe..men altså,de sitter! hvertfall hvis du går til en som er flink med å sette på. Koster ca 600-800 kr for helt nytt sett og ca 400-500 for etterfyll,men prisene kan variere veldig. Hun jeg går til nå tar 400-500 for nytt sett og er kjempeflink!

Back
Topp