Stølhetsfølelse...

x1xPastella

Forumet er livet
Er det noen som vet om det kan være et tegn på at jeg er gravid?
Jeg er nemli så utrolig "støl" på en måte helt nederst nesderst i magen. Skulle ikke tru det var noen spesielle muskler der jeg kan bli støl i. Og jeg har da ikke gjort noe spes anna enn å ha sex i det siste heller...
Annet enn å sove da... I går la jeg med kl 1900 og sov til i dag og enda er jeg like trøtt!

kjenner til den stølhetsfølelsen... har også hatt/har den følelsen tidlig i svangerskapene mine!

men ikke så nerme el som du er nå?!

Det som er at jeg vet ikke når jeg hadde el. Fordi jeg hadde to egg denne mnd med forskjellige størrelser som kan ha kommet faktisk allerede for 1 - 1,5 uke siden det første av dem... hmmmm

hehe....

krysser fingrene for deg, jeg Pastella!!
var på de tider jeg begynnte å bli støl......[;)]

hmmm nå blir jeg i allefall optimist her... Har aldri kjent dette før altså!

det kan jo være andre ting, eks eggestokkbetennelse, men da går det fort fra stølhet til smerte....

så jeg krysser det jeg har for deg, jeg!!![;)]

Det hørtes ikke godt ut!!! Håper virkelig ikke at det er det da!
Det kommer forøverig en masse tyntflytende utflod av meg å dag å...

Jeg krysser både ben og armer for deg, og håper virkelig det klaffer for deg denne måneden[:)]

Dytte dytte!!!
Noen fler som har erfaringer?
Jeg kjenner det ganske godt til tider nå altså... Hele dagen...

åååå så spennende Pastella [:D]

Har det litt på samme måte denne mnd, kjenner åsså mye som jeg ikke har kjent før. Å ventetiden er uholdbar rett å slett...vil vite nåååå.... IKM er i helgen, så det er alt for tidlig å teste [&:]

Kjenner meg ikke støl akkurat, men trett hele tiden. Å vonde pupper, men er nesten litt redd for å kjenne for mye etter, for da er det akkurat som om mensen er på tur igjen [:@]

Håper det er noe på gang....

PS! Førr et fint bilde du har av Norden Paris [:D]

Får jo hjemlengsel

Hehe! Ja er ikke det fint?
Har ingen andre plager enn trøtt og denne stølheta da, men så venter ikke jeg mensen før i midten av neste uke... Nesten 2 uker...
Og når jeg har begynt sånn her allerede nå i denne syklusen, åssen skal det da bli seinere i syklusen... Fytti rakkern...
Har lyst å teste nåååååå, men det er jo alt for tidli!!!!

ja ikke sant, det skulle ha vært utsalg en plass med tålmodighet...for det er det ikke mye av i denne kroppen

Jeg er bare så satans redd for å bli skuffa IGJEN, denne gangen er det så anderledes...men jeg tviler heller ikke på at jeg ønsker det så sterkt at jeg fremprovoserer dette her selv...Grrmmmff!!!

Back
Topp