Andre her som får smerter i magen når dere er ute og går eller mer aktive? Jeg har hatt veldig rolige dager pga kontorjobb som har vært mer heftig - men stillesitting. Ble støl og fikk vondt nede i høyre side etter en lengre gåtur. Kan kjenne det bak mot ryggen også, som om det sitter noe bak i bekkenet. Men stølheten strekker seg fra dette punktet på høyre side nede rett over skambeinet og noen ganger helt opp til oversiden av magen. Skal jeg slå meg til ro med at det er normalt? At det er bekken og ligamentene jeg kjenner?
Kan kjenne smerte når jeg står opp og ska ta på meg sokkene og jeg må stå på ett bein på den siden som er "vond". Da trykker det mot det punktet. Er det ligamentfestet liksom? Føles ikke som det er i selve livmoren selv om jeg ikke kan utelukke det.
Kan kjenne smerte når jeg står opp og ska ta på meg sokkene og jeg må stå på ett bein på den siden som er "vond". Da trykker det mot det punktet. Er det ligamentfestet liksom? Føles ikke som det er i selve livmoren selv om jeg ikke kan utelukke det.
ikke alltid men, innimellom er det vondt å lene seg framover. Som feks når jeg skal ta på sko eller sitrer på do da
Så aldri så galt at det ikke er godt for noe