Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det det som er bekkenløsning ja... Trodde det satt mer i korsryggen eller noe jeg... [emoji23]Bekkenløsning, jeg har vondt/er stiv oppi skrittet(symfysen) og blir stivere dess mer jeg går.
Tror det er litt individuellt hvor man kjenner det. Forrige gang var jeg ikke støl, men hadde både låsning og løsning [emoji28]. Kjente det bak i rompa og ned lårene, og av og til låste alt seg så jeg måtte stoppe opp. Nå er jeg støl i tillegg... [emoji28]Er det det som er bekkenløsning ja... Trodde det satt mer i korsryggen eller noe jeg... [emoji23]
Ja, man kan ha vondt flere plasserEr det det som er bekkenløsning ja... Trodde det satt mer i korsryggen eller noe jeg... [emoji23]
Er det det som er låsning ja? Venstre hoften min ønsker jeg å amputere pga smertene!Stølhetssmerter i symfysen her også ja. Verst om morgenen og ellers hvis jeg har sittet lenge stille og skal bevege meg etterpå.
Men det er ingenting mot verkingen og smertene på siden av hofta pga. bekkenlåsning![]()
Jeg blir forvirra av de like symptomene på låsning og løsning, men jeg fikk konstantert låsning hos både fysioterapeut og kiropraktor.Er det det som er låsning ja? Venstre hoften min ønsker jeg å amputere pga smertene!