Støl og vond

Prestekragen92

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
*Aprilbaby 2018*
Flere enn meg som er skikkelig støl/øm og vond i magen?:eek:

Jeg er kjempe støl/øm, kjennes ut så magen er et stort blåmerke, og sliter med å bøye meg, og å sitte, av alle ting..:shifty:
Hvis jeg ikke har en ordentlig stol eller sofa å kunne sitte i, der jeg kan lene meg godt bak så jeg slipper å ha press mot magen, så sliter jeg..

Merker at dette sliter veldig på meg, spesielt på jobb der vi stortsett bare har "pinnestoler", og sliter med å få slappet av når jeg er på jobb. Blir bare gående å trø frem og tilbake:(
Har i tillegg en del kynnere i løpet av en dag, noe som i seg selv gjør at jeg blir utslitt:p

Ja, har det likedan, det er veldig ømt i magen!

Ja .. Var på 3D i uke 27 og det gjorde sikkelig vondt når jordmora klemte og styra med dopplerem .. Er visst normalt..

Off:wtf: men bra det er normalt! Men kjenner det blir noen lange siste månder:meh:
Jobber i bhg på småbarnsavd. så blir litt bøy å tøy i løpet av en dag:p

Hjelper det å støtte mage og bekken med et belte? Prøv først å surre et sjal ganske stramt rundt deg, og gå med det en dag. Hvis det funker, finnes det belter som sannsynligvis fungerer enda bedre.

Jeg er avhengig av mitt under løse sommerkjoler, men foreløpig klare jeg meg uten hvis jeg går i stramme bukser.

Hjelper det å støtte mage og bekken med et belte? Prøv først å surre et sjal ganske stramt rundt deg, og gå med det en dag. Hvis det funker, finnes det belter som sannsynligvis fungerer enda bedre.

Jeg er avhengig av mitt under løse sommerkjoler, men foreløpig klare jeg meg uten hvis jeg går i stramme bukser.

Det har jeg ikke tenkt på eller prøvd :) men takler generelt press på magen veldig dårlig, så vet ikke om det hadde hjulpet noe:meh:

Har det veldig likt som deg! Føler jeg har blåmerke de to stedene mini sparker mest på. :p ellers merker jeg at å sitte i bil over lengre strekninger tar knekken på meg om dagen. Fryktelig ubehagelig på innsiden av lysken på begge sider etter jeg har sittet lenge.
Jeg har fått ordnet meg med en liten krakk i dusjen så jeg får vasket meg fra topp til tå å jeg har allerede begynt å rope på samboeren når jeg skal ha på meg sokker - det er ikke umulig enda, men det er såpass at all gratishjelp til å få tatt på sokker, tas mot med åpne armer. Takk gud for at storesøster på 4 år klarer å kle seg selv !

Back
Topp