Støl i magen

elipeli

Forelsket i forumet
Var på yoga på mandag, skikkelig hard økt. Gørrstøl et par dager etterpå, men vil liksom ikke forsvinne helt fra magen? Sammenheng med graviditeten? Burde jeg være mer forsiktig med yogatrening?

Trodde ikke yoga var anbefalt i begynnelsen jeg. Det fikk jeg beskjed om ihvertfall. Men er kanskje annerledes om du driver med yoga til vanlig?

Var på yoga på mandag, skikkelig hard økt. Gørrstøl et par dager etterpå, men vil liksom ikke forsvinne helt fra magen? Sammenheng med graviditeten? Burde jeg være mer forsiktig med yogatrening?

Man kan jo ha en stølhet i magen i forbindelse med graviditeten ja, men jeg lurer på om det kanskje er mer vanlig helt i begynnelsen. Men det er jo ikke farlig å være støl. Jeg tenker at det kommer litt an på hva du er vant med fra før... Har du trent mye Yoga?

Jeg har ikke trent mye yoga før, men har trent pilates tidligere. Er jo absolutt ikke farlig å være støl nei, mest irriterende ;-) er jo egne yogagravidkurs så kan ikke helt se hvorfor det ikke skal være bra?

Jeg fikk ihvertfall beskjed av en yoga lærer at jeg ikke burde utføre yoga før etter uke 12.

Back
Topp