Støl i ene lysken

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei
Har hatt murringer og stikkinger og vet det er vanlig. Men innimellom kjennes det ut som jeg støl eller hoven (uten å være det, føles bare) i ene lysken. Den siden hadde jeg el. Kjennes som det er litt tungt når jeg legger meg på motsatt side i sideleie. ikke vondt i det heletatt men litt merkelig.

Noen andre i samme båt? Er 5+0
 
Har ikke kjent noe særlig stølhet. Hatt murringer støtt og stadig. Men i dag typ små kramper / stikkinger. Nå sitter jeg i bilen å finner ingen god stilling for brått stikker det helt jævlig typ fra lysken og langt opp i magen.. Kjenner jeg er små stressa egentlig, liv redd det er negativt tegn. Kan ikke huske jeg hadde dette med første, men er 5 år sia.:arghh:

Jeg er 6+1 i dag
 
Har ikke kjent noe særlig stølhet. Hatt murringer støtt og stadig. Men i dag typ små kramper / stikkinger. Nå sitter jeg i bilen å finner ingen god stilling for brått stikker det helt jævlig typ fra lysken og langt opp i magen.. Kjenner jeg er små stressa egentlig, liv redd det er negativt tegn. Kan ikke huske jeg hadde dette med første, men er 5 år sia.:arghh:

Jeg er 6+1 i dag
Vet ikke om ordet støl er riktig men ihvertfall litt merkelig innimellom.
Jeg hadde veldig mye stikking forrige uke og. Stikking er ikke noe farlig♥️♥️
 
Vet ikke om ordet støl er riktig men ihvertfall litt merkelig innimellom.
Jeg hadde veldig mye stikking forrige uke og. Stikking er ikke noe farlig♥️♥️
Tror jeg skjønner hva du mener :happy:

Merker veldig godt i enkelte sitte stillinger eller når jeg går, sykt ubehagelig. Men brått intens kvalme igjen nå, så er vel et positiv tegn da :dead:
 
Tror jeg skjønner hva du mener :happy:

Merker veldig godt i enkelte sitte stillinger eller når jeg går, sykt ubehagelig. Men brått intens kvalme igjen nå, så er vel et positiv tegn da :dead:
Da satser vi på at mini har det bra♥️♥️♥️
 
Back
Topp