Stæsj til å pynte opp julegavepapir!

gutt09jente11

Forumet er livet
Jeg er VELDIG lite kreativ. :P

MEN tenke å pakke alle pakkene i grått papir i år, men må ha nå stæsj og pynt, bånd, osv :P
Hvor finner jeg sånt? :)

Tenkte å ha med ungene på det. :)

Nille har mye:) europris, panduro har også:) men panduro er jo vesentlig dyrere da:)

Jeg pleier å kjøpe på Home&cottage :) har koselige, tradisjonelle bånd, også kjøper jeg gjerne litt småting som nok egentlig er ment å henge i treet osv. Fester pynten ved sløyfen. Jeg liker å binde rundt to forskjellige bånd :)

Mye fint på Søstrene Grene:)
Ellers kan du jo google, bruke Pinterest, Instagram e.l. for inspirasjon og ideer:)

IKEA hadde fått inn masse. Pluss søstrene grene

Syns Ikea hadde fått et godt utvalg :D Ellers fins det mye gøy og fint på både Søstrene Grene, TGR, Nille og Europris :)

Eller rull ut gråpapir (kvifor heiter det gråpapir når det er brunt??) og stemple juleaktige mønster med ferdigkjøpte stempel eller kutt ut enkle former av poteter sånn som vi gjorde då vi var små... Stjerner, juletrær, snøkrystallar! Blir veldig fint! Og så enkel knyting med hyssing eller hampbånd.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kjøp en sånn som kan kutte ut stjerner, hjerter o.l (har på europris til en ok pris). Så kan du kutte ut former i det papiret du ønsker, og lime på :) fint å pynte dem med glitter også.

Jeg pleier å kjøpe på Home&cottage :) har koselige, tradisjonelle bånd, også kjøper jeg gjerne litt småting som nok egentlig er ment å henge i treet osv. Fester pynten ved sløyfen. Jeg liker å binde rundt to forskjellige bånd :)

Samme her.
Liker også å feste sånne candycanes ( er det det det heter??) og en liten grønn kvist feks. Mini juletrekuler ol

Jeg var på Søstrene Grene og handlet gråpapir, gavebånd og klistermerker med sånne gammeldagse glansbildemotiver: nisser, engler, juletrær og barn i snøen :)

Ellers synes jeg det er fint å kun pynte gråpapiret med hamptråd og en liten grønn kvist, rognebær e.l. (pynter da selvsagt gaven rett før jeg gir den fra meg ;) ).

Jeg elsker pakker som folk har gjort seg flid med. Det er det samme hva som er inni, men pene gaver er nesten de beste gavene i seg selv. Jeg kjøpte et sett på Europris, med papir og bånd, for jeg og er lite kreativ.

Back
Topp