E Elenia Gift med forumet 27 Nov 2007 #1 I dag sto Erika lenge aleina. Æ bare slapp ho, å der sto ho. Kjempe arti [:D] Flere som står alene?
T Tulip Elsker forumet 27 Nov 2007 #2 Så moro da!! [:D] Nei, snuppa mi står ikke ennå...hun har akkurat lært seg å sette seg opp selv hun [:D].
Så moro da!! [:D] Nei, snuppa mi står ikke ennå...hun har akkurat lært seg å sette seg opp selv hun [:D].
kjersti72 Elsker forumet 27 Nov 2007 #4 Vilde Marie står alene når hun ikke kommer på at hun ikke holder seg i noe, men får totalt panikk dersom jeg prøver å slippe henne midt på gulvet hehe
Vilde Marie står alene når hun ikke kommer på at hun ikke holder seg i noe, men får totalt panikk dersom jeg prøver å slippe henne midt på gulvet hehe
S smyga Gift med forumet 27 Nov 2007 #5 min slapp seg igår og tok 2skritt før han så helt sjokka ut og satte seg ned og pustet lettet ut[;)]så hærlige babyer mi har[:D]
min slapp seg igår og tok 2skritt før han så helt sjokka ut og satte seg ned og pustet lettet ut[;)]så hærlige babyer mi har[:D]